پائولو سرجیو: بازی سختی در پیش داریم/ ذوب‌آهن ترکیبی از بازیکنان خوب است

پائولو سرجیو: بازی سختی در پیش داریم/ ذوب‌آهن ترکیبی از بازیکنان خوب است

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی در پیش داریم و ذوب‌آهن ترکیبی از بازیکنان خوب دارد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، پائولو سرجیو ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:  بازی سختی در پیش داریم، ذوب‌آهن ترکیبی از بازیکنان خوب دارد اما همه بازی‌های لیگ سخت هستند و باید آمادگی برای هر بازی سختی را داشته باشیم.

وی افزود: ذوب‌آهن را به خوبی می شناسیم و 3 بازی از این فصل آنها را دیده و آنالیز کرده‌ایم و آمادگی رقابت با این تیم را داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سوالی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن بین من و بازیکنان است و نمی‌توان بیان کرد اما به طور معمول باید  نقاط ضعف و قوت حریف را بدانیم تا بتوانیم رقابت کنیم و با اعتماد به نفس بازی خود را ارائه دهیم.

سرجیو در پاسخ به این سوال که شما تراکتورسازی را حذف کردید اما شایعه شده در صورت عدم نتیجه‌گیری در دیدار فردا شما از تیم کنار گذاشته می شوید، تصریح کرد: نگران این موضوع نیستم و تا کنون 7 بازی از لیگ گذشته و تنها یک شکست داشته‌ایم و در برابر تیمی بوده که صدر جدول را در اختیار دارد، در کنار آن در بازی برابر تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کردیم و نتوانستند ما را شکست دهند.

وی بیان کرد: بازی با پیکان برای ما تمام نشده و نمی‌توان بازی را بازنده به شمار بیارم، همانطور که گفتید تراکتورسازی را هم از حذفی کنار زدیم، خوشحال و راضی از امتیازات تیم نیستم اما با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل با ما بوده هیچ شکایتی نداشته‌ام و فکر نمی‌کنم ضعیف بوده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره مصدوم و محروم‌های تیمش گفت: همه برای بازی فردا آماده هستند و محروم و مصدومی نداریم.

سرجیو درباره شرایط کرار در صنعت نفت و اینکه این بازیکن برای نخستین بار در لیگ ایران 2 فصل متوالی را در یک تیم می گذراند، اظهار داشت: کرار برای ما بازیکن بسیار مهمی است و با کاری که در زمین انجام می‌دهد یک لیدر و رهبر خوبی برای تیم ماست که در تمرینات این را نشان داده است و در زمین حامی خوبی برای من است و هر روز مانند یک بازیکن جوان تلاش می‌کند و تاکنون از من استراحت درخواست نکرده و از نگرش این بازیکن نسبت به تیم بسیار خوشحال و راضی هستم.