پوگبا در برابر وستهام به میدان می رود؟

پوگبا در برابر وستهام به میدان می رود؟

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد روز شنبه در برابر وستهام به میدان می رود و این در حالی است که جنجال ها پیرامون خوزه مورینیو و پل پوگبا همچنان ادامه دارد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ هفته گذشته در لیگ برتر برابر ولووز متوقف شدند و سه شنبه شب برابر دربی کانتی در جام اتحادیه در ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شدند. در چند روز اخیر درگیری و مشاجره های لفظی بین پوگبا و مورینیو سر خط تمامی خبرها را از آن خود کرده بود. بازیکن فرانسوی در آستانه بازی با دربی کانتی از کاپیتانی تیم منچستریونایتد کنار گذاشته شد. او در این بازی نیز حضور نداشت و به استراحت پرداخت. روز گذشته نیز در جریان جلسه تمرینی تیم منچستریونایتد، مورینیو و پوگبا در حال بحث دیده شدند. بنابراین بزرگترین سوال درباره بازی برابر وستهام حضور این بازیکن در ترکیب یونایتد است. 

یونایتد با حضور مروان فلینی، فرد، نمانیا ماتیچ، آندر هررا، آندره اس پریرا و اسکات گزینه های زیادی برای مرکز خط میانی دارد. بنابراین احتمالا مورینیو سعی می کند با نیمکت نشین کردن پوگبا در این دیدار قدرت خود را نشان دهد. مورینیو نگرانی های دیگری نیز دارد. دروازه بان دوم، سرجیو رومرو، محروم است. مارکوس روخو نیز پس از مصدومیت زانوی خود هنوز به بازی های بازنگشته است. با عملکرد درخشان آنتونی مارسیال و اتمام محرومیت مارکوس راشفورد، احتمالا این دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار می گیرند. 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد ( 3 - 3 - 4 ): دخیا، والنسیا، اسمالینگ، لیندلوف، شاو، فرد، فلینی، ماتیچ، راشفورد، مارسیال، لوکاکو