همسر ایکاردی: حضور در اینتر اولویت همیشگی اوست

همسر ایکاردی: حضور در اینتر اولویت همیشگی اوست

سایت رسمی فوتبالی - همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، واندا، تایید کرد که حضور در اینتر اولویت همیشگی این بازیکن بوده است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان اینترمیلان در حال حاضر بند فسخ 110 میلیون یورویی در قرارداد خود دارد اما باشگاه قصد دارد که قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد دهد. واندا ایکاردی، همسر و مدیر برنامه های این بازیکن درباره آینده او اظهار داشت: " حضور در یک باشگاه برای مدت طولانی یک ارزش بی نظیر است. اولویت او همیشه حضور در اینتر بوده و هواداران متوجه این موضوع هستند. دیدن بازیکنان چون خاویر زانتی در اینتر و فرانچسکو توتی در رم به ارزش این کار اضافه می کند و برای هر بازیکنی که به باشگاه می آید، خوب است. "

پائولو دیبالا دیشب اولین گل خود در فصل جدید سری آ را برای یوونتوس به ثمر رساند و واندا باور دارد که این بازیکن و همسرش می توانند آینده تیم ملی آرژانتین را رقم بزنند. او در این باره گفت: " دیبالا در آرژانتین مانند یک قهرمان دیده می شود. او در آخرین بازی تیم ملی آرژانتین چند دقیقه در کنار مائورو به میدان رفت و عملکرد خوبی داشتند. او و ایکاردی می توانند در آینده زوج خوبی در ترکیب آرژانتین باشند. "