امری: من مانع دیدار اوزیل و لوو نشدم

امری: من مانع دیدار اوزیل و لوو نشدم

سایت رسمی فوتبالی - سرمربی آرسنال، اونای امری، شایعاتی مبنی بر این که او مانع ورود یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، به تمرینات آرسنال برای رویارویی با مسوت اوزیل شده را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته شایعاتی مبنی بر این که امری به لوو اجازه نداده که به زمین تمرین آرسنال بیاید و با مسوت اوزیل که پس از جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرده صحبت کند، منتشر شد. امری پس از پیروزی 3 - 1 آرسنال برابر برنتفورد در جام اتحادیه به اسکای اسپرت گفت: " این درست نیست که من اجازه دیدار اوزیل و لوو را ندادم. من مشکلی با حضور او در زمین تمرین خودمان نداشتم. این شایعات درست نیست. "

اوزیل پس از حذف شوکه کننده تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی به دلیل آنچه رفتار نژادپرستانه از سوی فدراسیون فوتبال آلمان، هواداران و حتی سیاستمداران آلمانی نامیده شد، از این تیم خداحافظی کرد. این اتفاقات پس از گرفتن یک عکس با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، رخ داد. هافبک 29 ساله آرسنال در بیانیه ای انتقادات زیادی را علیه فدراسیون فوتبال آلمان و رییسش، رینهارد گریندل، مطرح کرد. هرچند بعضی از هم تیمی های او مانند تونی کروس بعدها این اتهامات را رد کردند.