تحلیل ۲ رسانه سوئدی و فرانسوی از نمایش درخشان قدوس در لوشامپیونه

تحلیل ۲ رسانه سوئدی و فرانسوی از نمایش درخشان قدوس در لوشامپیونه

وبسایت رسمی فوتبالی- دو رسانه سوئدی و فرانسوی دستاوردهای ملی‌پوش ایرانی تیم آمیان در فصل جاری لوشامپیونه را موفقیتی بزرگ توصیف کردند. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه سوئدی آفتون بلادت در مطلبی با عنوان «موفقیت جدید سامان قدوس» درباره پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم آمیان برابر رن نوشته است: ملی‌پوش ایرانی با دو پاس گل در بازی برابر رن باعث پیروزی تیمش شد و موفقیتی جدید را ثبت کرد. سامان قدوس که با ناراحتی‌های بسیاری پیش از ترک فوتبال سوئد و باشگاه اوسترشوندس مواجه شده بود برای رسیدن به موفقیت در لیگ فرانسه زمانی طولانی پیشِ رو نداشت.

در ادامه این مطلب رسانه سوئدی آمده است: سامان قدوس پس از جام جهانی 2018 روسیه به تیم اوسترشوندس بازگشت و سپس در انتقالی خاص راهی تیم آمیان فرانسه شد. او در نخستین بازی خود در لوشامپیونه یک گل به ثمر رساند و در پیروزی 2 بر یک شب گذشته آمیان برابر رن نیز دو پاس گل داد. قدوس در هفت بازی اخیرش در لیگ دسته اول فرانسه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

سایت فرانسوی مادین فوت نیز درباره بازی درخشان سامان قدوس برابر رن خاطر نشان کرده است: بازیکن ایرانی با دو پاس گل تکنیک خود را برابر رن به نمایش گذاشت. او که تابستان سال جاری میلادی به تیم آمیان پیوست، بازیکن بسیار مناسبی است و مشکلات زیادی را برای خط دفاعی تیم رن در بازی شب گذشته ایجاد کرد.