لیورپول 1-2 چلسی: حذف قرمزها با اولین شکست فصل

لیورپول 1-2 چلسی: حذف قرمزها با اولین شکست فصل

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان یورگن کلوپ بودند که با گل دنیل استوریج پیش افتادند اما در ادامه آبی ها دوبار به گل رسیدند و توانستند جواز حضور در مرحله بعد جام اتحادیه انگلیس را به دست بیاورند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 راس بارکلی پشت محوطه جریمه لیورپول صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه قرمزها پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد، روی پاس در عمق فابرگاس، این آلوارو موراتا بود که صاحب موقعیت شد اما دو ضربه پیاپی او نتوانست دروازه مینیوله را باز کند.

در ادامه بازی باز هم متعادل دنبال شد تا اینکه در دقایق 37 و 39، لیورپول صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما واکنش های خوب ویلی کابایرو، مانع از باز شدن دروازه چلسی شد. در دقایق پایانی این نیمه، این لیورپولی ها بودند که نمایش بهتری داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما استوریج که روی اشتباه کریستینسن صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن کابایرو، توپ را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

ادامه دارد...