حاشیه دربی ۸۸ حضور هواداران سرخابی اطراف ورزشگاه آزادی شب قبل از دربی

حاشیه دربی ۸۸ حضور هواداران سرخابی اطراف ورزشگاه آزادی شب قبل از دربی

وبسایت فوتبالی- بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس مانند سال‌های گذشته شب قبل از دربی از راه‌های دور و نزدیک برای حمایت از تیم محبوب خود اطراف ورزشگاه آزادی اطراق کرده‌اند.

 دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از هواداران همانند سال‌های گذشته از راه‌های دور و نزدیک شب قبل از این دیدار بزرگ پایتخت خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند تا بتوانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

* بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس با نصب چادر در کنار محوطه ورزشگاه آزادی به استراحت کردن پرداختند تا بتوانند فردا به ورزشگاه آزادی بیایند.

* نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی  در محوطه ورزشگاه آزادی از امشب مستقر هستند تا این دیدار با امنیت بالایی برگزار شود.

* رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال و پرسپولیس افزوده می‌شود. این در حالی است که تعداد زیادی از هواداران دو تیم از شهرهای زاهدان، اهواز، کردستان، مشهد و حتی شهرستان‌های اطراف تهران به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

* از نکات قابل توجه می‌توان به حضور دستفروشان اشاره کرد که با فروش بلال، چای و ساندویچ خدمات خوبی را برای هواداران فراهم کردند.

* بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس که شب قبل از این دیدار بزرگ به ورزشگاه آزادی آمدند هنوز بلیت ندارند و منتظر هستند تا فردا از طریق باجه بلیت‌فروشی بلیت دربی را تهیه کنند.

* هواداران سرخابی به کری‌خوانی می‌پردازند. هواداران پرسپولیس معتقدند با پیروزی مقابل استقلال در دربی با روحیه خوبی به مصاف السد در جام باشگاه‌های آسیا خواهند رفت.

* از نکات قابل تأمل می‌توان به حضور یک هوادار معلول استقلالی اشاره کرد که از سیستان و بلوچستان با شرایط سخت به تهران آمده تا این دیدار را تماشا کند. او معتقد است استقلال می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

* نیروهای راهنمایی و رانندگی مستقر در ورزشگاه آزادی به دنبال این هستند تا ترافیکی در محوطه اطراف ورزشگاه به وجود نیاید. بسیاری از ماشین‌های هواداران مقابل درب‌های پارکینگ پارک شده‌اند. 

* درب‌های ورزشگاه آزادی به احتمال زیاد از ساعت ۹ صبح به روی تماشاگران باز خواهد شد تا هوادارانی که از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آزادی آمده‌اند با تهیه بلیت در سکوها مستقر شوند.