لگانس ۲-۱ بارسا: آبی و اناری ها، کمتر از یک تیم!

لگانس ۲-۱ بارسا: آبی و اناری ها، کمتر از یک تیم!

به گزارش «ورزش سه»، بارسا اگرچه در نیمه اول با تک گل دیدنی کوتینیو از لگانس پیش افتاد، اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم و طی کمتر از 2 دقیقه، دو بار دروازه خود را بازشده دید تا در نهایت 1-2 مغلوب لگانس شده و اولین شکست فصل را متحمل شود.

اولین فرصت بازی در دقیقه 6 برای بارسلونا ایجاد و دمبله با نفوذ از سمت چپ صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 12 بارسا به گل رسید. با پاس لئو مسی، کوتینیو در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه فوق العاده والی به گوشه دروازه لگانس به گل اول دست یافت.

تنها 4 دقیقه بعد بارسلونا بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت؛ اما ضربه سر لیونل مسی به دیرک دروازه لگانس برخورد کرده و تبدیل به گل نشد.

در ادامه لگانس بر جریان بازی مسلط شده و اوضاع را در دست گرفت. در دقیقه 29 و روی پاس پرز، یوسف النصیری صاحب فرصت شد اما ضربه او توسط تراشتگن مهار شد.

در دقیقه 39 یوسف یک بار دیگر صاحب فرصت شد؛ اما ضربه سر او در اختیار تراشتگن قرار گرفت. این اتفاق در اواخر نیمه اول یک بار دیگر تکرار شد اما این بار ضربه سر پرز در اختیار دروازه آلمانی بلوگرانا قرار گرفت تا با برتری 0-1 بارسلونا به اتمام برسد.

در ابتدای نیمه دوم، بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و با حرکت فوق العاده مسی صاحب فرصت شد؛ اما ضربه مونیر در اختیار دروازه بان لگانس قرار گرفت.

اما در دقیقه 52 لگانس به گل اول رسید. با نفوذ سیلوا از جناج چپ و ارسال او، نبیل الزهر با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه تراشتگن را باز کند.

تنها یک دقیقه بعد و روی اشتباه عجیب پیکه و ارسال پاس گل او برای اسکار رودریگز، او موفق شد با یک ضربه دیدنی برای دومین بار دروازه بارسلونا را باز کند.

در ادامه اگرچه بارسا در تلاش برای زدن گل تساوی بود، اما این لگانس بود که در دقیقه 65 می توانست حتی به گل سوم هم برسد؛ اما روی ارسال خوان فران، ضربه یوسف توسط مدافعان بارسلونا دور شد.

در دقیقه 79 بارسلونا بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت؛ اما این اتفاق رخ نداد. در ابتدا کوتینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط کوئیار مهار شد و در ریباند نیز دروازه بان لگانس واکنش مناسبی روی ضربه راکیتیچ نشان داد.

حملات بارسا ادامه یافت و در دقیقه 87 سرخی روبرتو می توانست فرشته نجات این تیم لقب گیرد؛ اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش آبی اناری ها سرانجامی نداشت و آنها در نهایت با شکست 1-2 برابر لگانس، برای اولین بار در فصل جاری مغلوب شدند.