نقشه های زنوزی؛ راز سرمربی در تراکتورسازی

نقشه های زنوزی؛ راز سرمربی در تراکتورسازی

به گزارش «ورزش سه»، تراکتورسازی تبریز دومین فصل دور از صدر جدول را سپری می کند. آخرین بار که آن ها در جایگاه نخست قرار گرفتند، به 2 سال پیش بازمی گردد؛ اما بدون شک اگر آخرین روز خوش تی تی ها را جویا شوید، احتمالا روزهای تاخت و تازشان با تونی اولیویرا در لیگ چهاردهم را نام می برند. در تابستان گذشته باشگاه تراکتورسازی با مالک جدید و متمولش گام های بزرگی در بازار نقل و انتقالات برداشت و با سپردن هدایت تیم به جان توشاک، تراکتورسازی بار دیگر در گمانه زنی ها به جمع مدعیان بازگشت.

اما نتایج در لیگ و جام حذفی باب میل هواداران نبود و تراکتور نتوانست خود را در بین تیم های بالای جدول قرار دهد. شکست مقابل صنعت نفت، جان توشاک را به درب خروجی باشگاه نزدیک کرد و باعث شد محمد تقوی، جانشین او شود. اما آیا قرار است تا پایان فصل تقوی سرمربی تراکتور باشد؟

بی شک این تصمیم ریسک بسیار بزرگی برای محمدرضا زنوزی و علیرضا اسدی خواهد بود. اما حداقل تا پایان بازی با استقلال خوزستان، تقوی روی نیمکت خواهد نشست. پس از آن، زنوزی که با ادعای بزرگ درباره انتخاب سرمربی، مالک تراکتور شده بود، فرصتی 20 روزه خواهد داشت تا سرمربی جدید قرمزهای تبریز را از آن طرف مرزها بیاورد؛ دقیقا از همان جا که واسیلی گوجا آمد و فوتبال تبریز را متحول کرد و از همان جا که اولیویرا آمد و قلب تی تی ها را با خود برد.

تاکنون توضیح و خبر مشخصی درباره سرنوشت تیم تراکتورسازی مطرح نشده است. اما زنوزی بدون شک در ذهنش به این موضوع بارها فکر کرده و خواهد کرد، زیرا او نمی خواهد در این پروژه جدید شکست بخورد؛ پروژه ای که شکست در آن می تواند تبعات بسیاری برایش داشته باشد. زنوزی محبوبیت بسیار زیادی نزد تبریزی ها دارد و حالا نقشه های جدیدی برای تحول در تراکتورسازی کشیده است.

قرمزهای آذربایجان روز جمعه به مصاف استقلال خوزستان می روند؛ این بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود و بدون شک وضعیت سکوها و البته نتیجه مسابقه، تاثیر مستقیم در تصمیم مدیران تراکتور خواهد داشت، زیرا آن ها نه می خواهند پایگاه اجتماعی شان را از دست دهند و نه می خواهند بیش از این از صدر جدول دور شوند.