حضور وینیسیوس در فهرست رئال مادرید برابر سویا

حضور وینیسیوس در فهرست رئال مادرید برابر سویا

سایت رسمی فوتبالی - خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، برای اولین بار پس از دیدار سوپرجام اروپا تمام بازیکنان خود از جمله وینیسیوس را برای دیدار برابر سویا فراخواند.

به گزارش فوتبالی، تنها بازیکنانی که در دیدار امشب به صورت قطعی حاضر نخواهد بود ایسکو است که به دلیل عمل جراحی آپاندیس یک ماه از میادین دور است و کارواخال نیز به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است. اهمیت بازی را می توان از فراخواندن تمام بازیکنان به اردوی بازی توسط سرمربی رئال مادرید درک کرد. بازیکنانی که تا به حال فرصت حضور در فهرست رئال مادرید برای رقابت های این فصل را پیدا نکرده بودند نیز در این بازی حضور دارند. یک نفر از بین وایخو، رگی، فده والورده و وینیسیوس جونیور روی نیمکت حضور خواهد داشت و سه نفر دیگر از جایگاه بازی را دنبال می کنند. بازیکنان نیمکت نشین احتمالا یک دروازه بان، اودریوزولا، مارکوس یورنته، سبایوس، لوکاس وازکز و ماریانو و یک نفر از چهار بازیکنی که قبلا ذکر شده خواهند بود. 

اگر لوپتگی قصد داشته باشد برای تمام پست ها یک بازیکن ذخیره روی نیمکت داشته باشد احتمالا از وایخو استفاده می کند. این بازیکن به دلیل مصدومیت تا به حال در ترکیب تیم قرار نگرفته است. این یعنی وینیسیوس بار دیگر فرصت حضور روی نیمکت رئال مادرید را به دست نخواهد آورد. این بازیکن در دیدار برابر اسپانیول نیز به دلیل حضور والورده نتوانست جایی در فهرست تیم داشته باشد.