خوزه مورینیو؛ شانس اول اخراج در بین مربیان لیگ برتر

خوزه مورینیو؛ شانس اول اخراج در بین مربیان لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی - خوزه مورینیو پس از شکست برابر دربی کانتی بار دیگر به شانس اول اخراج در بین مربیان لیگ برتری تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شب گذشته در ضربات پنالتی بازی را به دربی کانتی واگذار کرد و از رقابت های جام اتحادیه حذف شد. مورینیو تحت فشار شدیدی برای نتیجه گیی در یونایتد قرار دارد اما با این شرایط تلاش این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر نیز مورد تردید قرار دارد. آنها هشت امتیاز از صدرنشین لیگ برتر، لیورپول، عقب هستند و تنها در 3 بازی از 6 بازی ابتدای فصل خود پیروز شده اند. به نظر می رسد که شرایط اولدترافورد به سمتی پیش می رود که خوزه مورینیو خیلی زود مجبور به ترک این تیم باشد.

در حال حاضر شانس خوزه مورینیو برای اخراج از منچستریونایتد 1 / 3 است که او را به مدعی اصلی در بین تمامی مربیان لیگ برتری تبدیل می کند. این مربی پرتغالی پس از چند پیروزی که به دست آورده بود شرایط بهتری در بین شیاطین سرخ داشت اما بار دیگر به صدر جدول مدعیان اخراج در لیگ برتر پیوست. مانوئل پلگرینی با 1 / 6 در رده دوم قرار دارد. سرمربی کاردیف، نیل وارناک در کنار رافا بنیتز و کلود پوئل از لسترسیتی نیز همگی با همین میزان از شانس پس از مورینیو قرار گرفته اند.