نارضایتی هواداران از بی تفاوتی پوگبا به شکست منچستریونایتد

نارضایتی هواداران از بی تفاوتی پوگبا به شکست منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - هواداران منچستریونایتد از رفتار پل پوگبا در جریان شکست برابر دربی کانتی و حضور او در اینستاگرام در طول بازی ناراضی هستند. 

به گزارش فوتبالی، تیم منچستریونایتد شب گذشته با شکست برابر دربی کانتی که فرانک لمپارد هدایت آن را بر عهده دارد، از مسابقات جام اتحادیه حذف شد. پوگبا که از فهرست یونایتد برای حضور در این بازی کنار گذاشته شده بود، مسابقه را از روی سکوها دنبال می کرد. پیش از بازی بار دیگر ناراحتی و مشاجرات بین پوگبا و خوزه مورینیو بالا گرفته بود و سرمربی یونایتد در برابر اعضای تیم به بازیکن قهرمان جام جهانی اعلام کرد که او دیگر کاپیتان این تیم نخواهد بود. مورینیو در پاسخ به سوالی در این باره این اخبار گفت: " تنها حقیقت در این زمینه این است که من تصمیم گرفتم پل دیگر کاپیتان دوم تیم نباشد و مشکلی وجود ندارد. کسی که چنین تصمیمی گرفته همان کسی است که پوگبا را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کرد. من، سرمربی تیم هستم و می توانم تصمیم گیری کنم. هیچ مشکلی وجود دارد و این فقط تصمیمی است که من مجبور به توضیح دادنش نیستم. "

مورینیو: من نباید تصمیماتم را به کسی توضیح دهم

با توجه به این مشکلات و رابطه نه چندان خوب پوگبا و مورینیو، بعضی هواداران از ویدیویی که پوگبا شب گذشته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، ناراحت هستند. پوگبا در حالی که روی سکوهای اولدترافورد نشسته بود از بازی هم تیمی های خود برابر دربی کانتی فیلم گرفت. سپس او از آندره آس پریرا و لوک شاو که در کنار او نشسته بودند نیز فیلم گرفت. اما این ویدیو تاثیر خوبی روی هواداران نداشت. 

یکی از طرفداران منچستریونایتد در توییتر نوشت: " اگر من جای او بودم و پس از خبرهایی که امروز درباره اش منتشر شد، کمی عقب نشینی می کردم. "

دیگری گفت: " چرا وقتی ما شکست خوردیم او در حال خندیدن است؟ او را بیرون کنید. "

هوادار سوم توییت کرد: " این خجالت آور است. ما شکست خوردیم و او مربی خود را در شبکه های اجتماعی مسخره می کند. دیگر احترامی برای او قائل نیستم. "

طرفدار دیگری اظهار داشت: " او دیگری احترامی برای باشگاه قائل نیست. "

به نظر می رسد آینده پوگبا در این باشگاه در معرض خطر جدی باشد. بازگشت به یوونتوس در ماه ژانویه یکی از گزینه های این بازیکن است و بارسلونا نیز مدت هاست که علاقه خود را به جذب هافبک تیم ملی فرانسه ابراز کرده است.