عصبانیت کوواچ از فرصت‌سوزی‌های بایرن

عصبانیت کوواچ از فرصت‌سوزی‌های بایرن

به گزارش "ورزش سه"، کوواچ می‌داند که برای باقی ماندن در قله‌ی فوتبال آلمان و درخشش در سطح اروپا، بازیکنانش نباید فرصت‌هایی که به سختی بدست آمده را به این راحتی از دست بدهند. شاگردان کوواچ دیروز قصد داشتند روند پیروزی‌های پیاپی خود را ادامه دهند و بعد از گل آرین روبن در اوایل نیمه‌ی دوم تا اواخر بازی به نظر می‌رسید در رسیدن به این هدف موفق خواهند شد.

اما بازیکنان بایرن چند بار نتوانستند از سد آندریاس لوته دروازه‌بان آوگسبورگ عبور کنند و در آخرین دقایق بازی، گل فرانک ریبری تازه‌وارد به دلیل آفساید میلی‌متری‌ای که توماس مولر در آن گرفتار شده بود از طرف داور مردود شد. تا اینکه نوبت به آوگسبورگ رسید تا با وارد کردن شوک به بازیکنان بایرن گل تساوی را به ثمر رسانده و یک امتیاز از این بازی دشت کند.

کوواچ بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" در بوندس‌لیگا وقتی یک تیم با نتیجه‌ی 1-0 پیش می‌افتد این نتیجه خیلی خطرناک است و به هیچ وجه نمی‌شود به آن قناعت کرد. چون هر لحظه ممکن است همه چیز برعکس شود. آوگسبورگ در کل 90 دقیقه خیلی خوب کار کرد. آنها روند بازی‌سازی ما را مختل کردند. برای ما خروج از نیمه‌ی خودمان دشوار شده بود و وقتی هم موفق می‌شدیم وارد نیمه‌ی حریف شویم در استفاده از فرصت‌های خودمان و گل کردن آنها ناموفق بودیم".

کوواچ در ادامه گفت:" دوست داشتیم سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم ولی متاسفانه نتوانستیم. حالا سعی می‌کنیم در بازی خارج از خانه‌ی بعدی‌مان در برلین بهتر از این کار کنیم".

آوگسبورگ که قبل از بازی مقابل بایرن بازی‌های قبلی خود را با شکست‌های پیاپی پشت سر گذاشته بود، کمتر کسی از آن انتظار داشت که در مقابل بایرن موفق به کسب امتیاز شود. سرمربی این تیم مانوئل باوم بعد از بازی گفت:" ما از اینکه توانستیم از آلیانس آرنا با یک امتیاز خارج شویم به خودمان افتخار می‌کنیم. برای رسیدن به چنین موفقیتی یک تیم باید بازیکنانی پرشور و متعهد داشته باشد و بازیکنان ما امروز هم پرشور بودند و هم جدی و متعهد".