پرونده انضباطی برای بنیتس به خاطر تمجید از داور!

پرونده انضباطی برای بنیتس به خاطر تمجید از داور!

سایت رسمی فوتبالی- رافا بنیتس سرمربی اسپانیایی نیوکاسل می تواند اولین سرمربی تاریخ لیگ برتر لقب بگیرد که به خاطر تعریف و تمجید از یک داور، با پرونده ای انضباطی روبرو می شود.

این اتفاق قبل از رویارویی نیوکاسل با کریستال پالاس رخ داد. بعد از صحبت های ویلفرد زاها که به انتقاد از موضع گیری بی تفاوت داوران در قبال برخی از مدافعان پرداخته بود، رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی نیوکاسل در دفاع از آندره مارینر، داور بازی بعدی تیمش گفت:« آقای آندره مارینر تجربه بالایی دارد؛ هرچند که آمار او در رویارویی با بازیکنان ما، در زمینه اخراجی های تیم ، بهترین آمار ممکن نیست. من کاملا به او باور دارم؛ چون او داور خوبی است. مارینر باتجربه است و به خوبی می تواند تمام اتفاقاتی که در زمین فوتبال رخ می دهد را بدون بحران و دردسر مدیریت کند.»

لازم به ذکر است که قوانین جدید لیگ برتر، سرمربیان تیم ها را از هرگونه قضاوت مثبت یا منفی برحذر می دارد. از همین رو سرمربیان تیم ها نمی توانند در کنفرانس های خبری شان قبل از بازی تیم هایشان از داوران تعریف کنند. مسئولان لیگ برتر بدین ترتیب می خواهند تا مانع از هرگونه تاثیرگذاری برروی روند بازی ها شوند.