خلیل‌زاده: شاید با کمک نوراللهی و علیپور، گل هم زدم

خلیل‌زاده: شاید با کمک نوراللهی و علیپور، گل هم زدم

وبسایت رسمی فوتبالی- شجاع خلیل‌زاده می‌گوید: «شاید احمد نوراللهی روی کرنر توانست مرا صاحب موقعیت کند و علیپور با تاثیر خود مرا در تیر دوم صاحب موقعیت کند و گل هم زدم!»

به گزارش وبسایت فوتبالی، نمایش درخشان شجاع خلیل‌زاده در هفته‌های اخیر، توانسته او را به بازیکنی قابل اعتماد در خط دفاعی سرخ‌ها تبدیل کند. این بازیکن در دو دیدار آخر پرسپولیس با حضور در دفاع راست، تجربه جدیدی را پشت سر گذاشته و حالا درباره این تجربه‌اش می‌گوید: «خیلی وقت بود در این پست بازی نکرده بودم و اصلا یادم نمی‌آید آخرین بار چه زمانی در آن بازی کردم. ولی با توجه به نیاز تیم بازی کردم و در خدمت تیم هستم. هر کجا برانکو از من بخواهد بازی می‌کنم و مشکلی با تغییر پست ندارم.»

در بازی با سپیدرود خلیل‌زاده با توجه به حضور در کنار زمین بارها با علی کریمی کری داشت. شجاع درباره صحبت‌هایی که بین او و علی کریمی رد و بدل می‌شد، این‌طور توضیح می‌دهد: «مشکل خاصی نبود و علی کریمی بزرگ فوتبال ما است و افتخار می‌کنم که حتی او را می‌بینم و نزدیکش راه می‌روم. ایشان به من گفتند که خوب نفوذ می‌کنی و دریبل می‌زنی اما روی ارسال‌هایت کار کن. اینکه من به او چه گفتم را بی‌خیال شوید!»

او در دربی قبل، یکی از چهره‌هایی بود که بعد از دریافت گل و ناکامی پرسپولیس به سوژه طرفداران تبدیل شد و حالا برای جبران آن اتفاق، انگیزه زیادی دارد و تأکید می‌کند: «در دربی همه بازیکنان سعی دارند بهترین عملکردشان را ارائه دهند و بهترین بازی را در ترکیب تیم داشته باشند ولی اشتباه هم گاهی پیش می‌آید و بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند و حتی گل به خودی می‌زنند. امیدوارم در بازی این هفته بازی خوبی برای تیم انجام دهم و همه تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی ممکن را انجام دهم.»

او گرچه برای دربی تمرکزش روی کارهای دفاعی خواهد بود اما به گلزنی هم فکر می‌کند: «تمام تلاشم را خواهم کرد که در این بازی برای تیمم ابتدا در فاز تدافعی موفق باشم و در نهایت هم در فاز تهاجمی بتوانم به دیگر بازیکنان کمک کنم. شاید احمد نوراللهی روی کرنر توانست مرا صاحب موقعیت کند و علیپور با تاثیر خود مرا در تیر دوم صاحب موقعیت کند و گل هم زدم!»