مینیوله دروازه بان اول لیورپول برابر چلسی

مینیوله دروازه بان اول لیورپول برابر چلسی

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که سیمون مینیوله در دیدار برابر چلسی در جام اتحادیه درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی، پیوستن آلیسون بکر به لیورپول باعث شد که دروازه بان بلژیکی این تیم نیمکت نشین شود. این در حالی است که او فصل گذشته نیز با حضور لوریس کاریوس از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد. اما کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تایید کرد که مینیوله دروازه بان لیورپول در دیدار برابر چلسی در چارچوب رقابت های جام اتحادیه است که چهارشنبه شب برگزار می شود. او اظهار داشت: " تنها پستی که می توانم تغییر در آن را تایید کنم دروازه است که مینیوله درون آن قرار خواهد گرفت. درباره سایر اعضای تیم باید صبر کنید اما تیم خوبی به زمین می فرستیم. "

کلوپ از تلاش مینیوله و درکش درباره نیمکت نشین بودن دومین دروازه بان گرانقیمت جهان تقدیر کرد. مربی آلمانی در این باره گفت: " او بی نظیر است. همانطور که می داند پنجره نقل و انتقالات تنها دو بار در سال باز می شود و می توان درباره جدایی از یک تیم یا خرید یک بازیکن تصمیم گرفت. سیمون می توانست به عنوان دروازه بان شماره یک به تیم دیگری برود اما ما نمی توانستیم چنین اجازه ای بدهیم. از آن زمان رفتار او بی نظیر بوده است. او خیلی عالی تمرین می کند و شایستگی حضور در این بازی را دارد. من واقعا از این که فرصتی در اختیار او قرار می دهم، خوشحال هستم. "

با توجه به مصدومیت فن دایک در پیروزی 3 - 0 روز شنبه برابر ساوتهمپتون، این بازیکن در برابر چلسی غایب خواهد بود و احتمالا لاورن جانشین او می شود. کلوپ اضافه کرد: " لاورن کاملا آماده است. او در چهار جلسه تمرینی به صورت کامل حضور داشت و پیش از این نیز مدت ها مشغول بدنسازی و رهایی از مصدومیت بود. او آماده حضور در میدان است. اوریگی نیز تقریبا از بند مصدومیت رها شده اما مشکل او مچ پاست که بسیار حساس است و ما باید مراقب باشیم. لالانا با تیم تمرین می کند. او در تمام جلسه تمرین حضور ندارد اما به مرور بهتر می شود. فکر نمی کنم به دیدار برابر چلسی برسد اما مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید. او به خوبی این مسیر را طی می کند. "