اینتر - فیورنتینا؛ 21 سال بدون تساوی

اینتر - فیورنتینا؛ 21 سال بدون تساوی

سایت رسمی فوتبالی - اینتر امشب در دیداری میزبان فیورنتینا خواهد بود که از فصل 97 - 1996 تا به حال هرگز با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. 

به گزارش فوتبالی، اینتری ها در دو بازی آخر خود موفق شده اند در دقایق پایانی بازی گلزنی کنند و پیروزی هایی دراماتیک به دست بیاورند. اما این تیم امشب در برابر تیم استفانو پیولی بازی ای سخت پیش رو خواهد داشت. تاریخ نشان می دهد که تقسیم امتیازات اتفاقی بسیار دور از ذهن و بعید است چرا که این دو تیم بیش از 20 سال که این دیدار را با نتیجه تساوی به پایان نبرده اند و همواره یکی از طرفین با سه امتیاز بازی زمین را ترک کرده است. در هفته نهم فصل 97 - 1996، اینتر با روی هاجسون در برابر فیورنتینای کلودیو رانیری به تساوی 2 - 2 رسید و این آخرین تساوی دو تیم در طول بیش از 20 سال گذشته بوده است. 

از آن زمان 19 بازی در سن سیرو برگزار شده که هیچکدام با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. اینتر در 16 بازی پیروز میدان بوده و فیورنتینا نیز 3 بار موفق به شکست میزبان شده است. آخرین پیروزی فیورنتینا در این دیدار به 3 سال پیش بر می گردد. این تیم در هفته ششم سری آ موفق شد با نتیجه 4 - 1 از سد اینتر عبور کند. اینتر هنوز در پی کسب اولین پیروزی خانگی خود در این فصل است. آنها در 80 بازی برگزار شده بین این دو تیم در میلان در 47 بازی پیروز شده اند و تنها 15 بازی را واگذار کرده اند.