سه باشگاه بزرگ در پی جذب هازارد

سه باشگاه بزرگ در پی جذب هازارد

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد، ستاره چلسی، سه مشتری از باشگاه های بزرگ اروپایی دارد و به نظر می رسد که تابستان آینده از جمع آبی پوشان لندنی جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، هازارد آغازی رویایی در چلسی و با هدایت مائوریزیو ساری داشت. این بازیکن بلژیکی در 6 بازی لیگ برتر 5 گل به ثمر رسانده و آمادگی بالای او از چشم سایر باشگاه های این قاره دور نمانده است. گفته می شود که سه باشگاه بزرگ عزم خود را برای به خدمت گرفتن ستاره 27 ساله چلسی جزم کرده اند. یکی از کارشناسان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، یان مک گری، در این باره گفت: " در تابستان آینده، هازارد در شرایطی مشابه تیبو کورتوا در تابستان امسال قرار دارد و تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ علاقه خود به جذب این بازیکن را ابراز کرده اند. او می تواند یکی از بهترین باشگاه ها را انتخاب کند. با توجه به شرایط قرارداد او، چلسی مجبور می شود تصمیمی مانند آنچه درباره کورتوا گرفت، بگیرد. یا به او اجازه جدایی بدهد و سودی از این انتقال بگیرد یا او را تا پایان قراردادش نگه دارد و اجازه دهد که هازارد به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. اگر هازارد تصمیم به جدایی بگیرد چلسی هفت ماه زمان دارد که جانشینی برای او انتخاب کند، هرچند بازیکنانی در این سطح زیاد نیستند. "

انتظار می رود که ادن هازارد در بازی فردای چلسی در برابر تیم یورگن کلوپ در چارچوب جام اتحادیه در ترکیب حضور نداشته و استراحت کند. ساری اهمیت زیادی به ستاره خود می دهد. او پس از جام جهانی درخشانی که با چلسی پشت سر گذاشت، هنوز خسته است. اما این بازیکن احتمالا در دیدار روز شنبه برابر لیورپول در لیگ برتر در ترکیب آبی پوشان لندنی حاضر خواهد بود.