با وانیا بوسنیچ، همسر وهمراه لوکا مودریچ آشنا شوید

با وانیا بوسنیچ، همسر وهمراه لوکا مودریچ آشنا شوید

سایت رسمی فوتبالی- لوکا مودریچ ستاره تیم ملی کرواسی وباشگاه رئال مادرید دوشنبه شب موفق شد تا جایزه «د بست» بهترین بازیکن سال فیفا را مال خود کند. مودریچ باتجربه توانست با پیشی گرفتن از کریس رونالدو و محمد صلاح این جایزه را مال خود کند و همراه با همسرش وانیا بوسنیچ و دو فرزندشان، ایوان و اما دراین مراسم حضور یافت.

در طول این سالها وانیا، همسر لوکا، سنگ صبور وهمراه او در روزهای سخت و شیرین بود وقطعا او نقش پررنگی در موفقیتهای فوتبالی لوکا مودریچ داشته. به همین خاطر قصدداریم تا کمی با زندگی شخصی این زوج جوان آشنا شویم.


لوکا مودریچ و وانیا در سال 2007 وزمانی که مودریچ تازه در دنیای فوتبال برای خودش نامی دست و پاکرده بود، با هم آشنا شدند. در آن زمان مودریچ در دینامو زاگرب توپ می زد و وانیا در آژانس ماریو ماریچ کرواسی مشغول به کار بود. سه سال بعد و درسال 2010 جشن عروسی لوکا و وانیا برگزار شد.

فرزند بزرگترشان، ایوان، 8 ساله است و دخترشان اما 5 سال دارد و فرزند سومشان، سوفیا در ماه اکتبر سال گذشته متولد شد و در آستانه یک سالگی است. درهنگام تولد هر سه فرزند خانواده مودریچ، لوکا و همسرش تصمیم گرفتند تا فرزندانشان را در زاگرب، پایتخت کروسی به دنیا بیاورند. وقتی لوکا مودریچ به تاتنهام پیوست، وانیا هم کارش را رها کرد وهمراه همسرش راهی لندن شد و مدیربرنامه های همسرش شد ودر سال 2012 درانتقال همسرش به رئال مادرید نقش مهمی را ایفا کرد.

وانیا که همسری نمونه است به ندرت در شبکه های اجتماعی تصاویری از زندگی شخصی اش را منتشر می کند و کمتر در مراسم عمومی حضور می یابد و از جمله معدود دفعاتی که دیده شده در بازیهای تیم ملی کرواسی و یا جوایز سالانه و رسمی مثل جوایز د بست بوده است.