پیغام شوکر به مسی و رونالدو: همیشه زندگی گل و بلبل نیست

پیغام شوکر به مسی و رونالدو: همیشه زندگی گل و بلبل نیست

سایت رسمی فوتبالی- داوور شوکر اسطوره فوتبال کرواسی یکی از میهمانان ویژه مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان فوتبال در فصل 18-2017 بود که در مراسم شهر لندن حضور داشت. او اولین فردی بود که نسبت به غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این مراسم واکنش نشان داد. 

لیونل مسی و کریس رونالدو که شانسی برای بردن این جایزه نداشتند، اعلام کردند که در مراسم شهر لندن شرکت نخواهند کرد.

آقای شوکر در مورد غیبت این دو ستاره دنیای فوتبال دراین مراسم گفت:« نمی خواهم مراسم امشب را خراب کنم ولی در روزهای آتی در این رابطه بیشتر صحبت خواهم کرد. همه زندگی، حرکت در مسیر دلنشین و مطلوب نیست وهمیشه زندگی گل و بلبل نیست. وقتی بازنده هستی هم باید جنتلمن باشی.» و بدین ترتیب به این نکته اشاره کرد که تا زمانی که مسی و رونالدو برنده جوایز فردی بودند، همواره در مراسم اهدای جوایز حضور می یافتند. شوکر در این رابطه ادامه داد:« برای فوتبال خوب است که امسال جوایزی را برای لوکا مودریچ و تمام بازیکنان کرواسی کنار بگذارند.»


رونالدینیو اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا هم در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن، از نظر او بهترین بازیکن سال است گفت:« همه گزینه ها شایسته کسب جایزه هستند ولی فقط یک نفر برنده می شود ولی از نظر من تک تک نامزدها شایستگی اش را دارند.»

میشائیل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان هم نظرش را در مورد برنده جایزه د بست مطرح کردو گفت:« همیشه انتخاب کردن یک نفر کار سختی است ولی فکر می کنم که مودریچ امسال عملکرد فوق العاده ای داشت.»