زنده با مراسم جوایز بست(1): از ورود اولین میهمانان تا صحبتهای مالدینی و دروگبا

زنده با مراسم جوایز بست(1): از ورود اولین میهمانان تا صحبتهای مالدینی و دروگبا

سایت رسمی فوتبالی- در حالی که زمان کمی تا آغاز رسمی مراسم اهدای جوایز بهترین های سال فیفا، The best باقی است، میهمانان مراسم تدریجا در حال ورود به سالن رویال فستیوال هال لندن هستند و هواداران زیادی هم در اطراف درهای ورودی این سالن تجمع کرده اند تا با اسطوره های فوتبالی شان دیدار کنند. 

این مراسم تا دقایقی دیگر آغاز می شود و یکی از اولین میهمانانی که وارد این سالن شد، پابلو آیمار بازیکن سابق آرژانتینی دنیای فوتبال است.

* یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان هم که در بدو ورود به هوادارانش امضا می داد، با خبرنگاران گفتگوی کوتاهی داشت و گفت:« برای آینده، جام جهانی را مورد آنالیز قراردادیم و ایده های مشخصی داریم. همه چیز بد نبوده.»

* پائولو مالدینی اسطوره فوتبال میلان و تیم ملی ایتالیا هم درمورد سرخیو راموس، کاپیتان رئال به خبنرگاران گفت:«سرخیو راموس بهترین مدافع دنیاست.»

* گرث ساوثگیت در گفتگو با فیفا گفت:« این افتخار بزرگی است که سرمربی انگلیس هستم، به ویژه در یک جام جهانی. مدعی؟ سخت است. مودریچ کار را برای ما در مسیر رسیدن به فینال جام جهانی سخت کرد.»

* دانی آلوس مدافع باتجربه تیم ملی برزیل هم درمورد غیبتش در جام جهانی گفت:« حس عجیبی بود که نتوانستم در جام جهانی بازی کنم. این یکی از سخت ترین دوره های کارنامه ورزشی من بود.ولی موفقیت بدون تحمل سختی ها وجود ندارد.»

* دیدیه دروگبا دیگر میهمان سرشناس این مراسم هم در صحبت هایی گفت:« اینکه دوباره اینجا هستم حس فوق العاده ای است. گلهای فینالیستها سطح خیلی بالایی دارند. رقابت بالاست. ضربه برگردان بیل؟ این گلی است که هرکسی آرزوی زدنش را دارد؛ به ویژه در یک بازی فینال.»

* ادن آزارد، بازیکن فوق العاده تیم ملی بلژیک هم گفت:« ما با کسب عنوان سومی جام جهانی عملکرد خیره کننده ای داشتیم. ما نسلی طلایی داریم وبرای کسب افتخارات مهمی در آینده تلاش می کنیم. من به مودریچ رای دادم ولی صلاح هم دوستم است و دوست دارم جایزه را ببرد.»

* نوئل گالاگر، خواننده انگلیسی ترانه اصلی این مراسم را خواهد خواند.