آلکساندر نوری به عنوان سرمربی اینگول‌اشتات برگزیده شد

آلکساندر نوری به عنوان سرمربی اینگول‌اشتات برگزیده شد

وبسایت رسمی فوتبالی- آلکساندر نوری بعد از مدتی بیکاری به عنوان سرمربی جدید تیم دسته دومی «اینگول‌اشتات » آلمان منصوب شد.

به گزارش فوتبالی، نوری که آخرین مرتبه هدایت تیم دسته اولی وردربرمن را برعهده داشت، طبق اعلام باشگاه دسته دومی جانشین «اشتفان لایتل» شد که بعد از باخت خانگی یک بر صفر مقابل سن‌پائولی و سقوط به رده پانزدهم، از مقامش برکنارشد.

طبق اعلام کرایس‌سایتونگ،‌ مربی ایرانی نخستین حضور خود را روی نیمکت تیم جدیدش در بازی سه‌شنبه(فردا) با اف.ث‌کلن اعلام خواهدکرد. وی پیش از حضور در تیم جدید، مجبور شد قرارداد باقیمانده خود را با برمنی‌ها فسخ کند.

این چهره ایرانی در اکتبر سال 2017 از مقامش به عنوان سرمربی وردربرمن عزل شد اما قراردادش تا پایان فصل جاری به قوت خود باقی ماند.

در این ارتباط کلاوس فیلبری، مدیر وردربرمن اعلام کرد با نوری به توافق رسیده است.

این مقام افزود: شخصا به خاطر او خیلی خوشحال شدم.او مربی خوب، جوان و بادانشی است که به درد اینگول‌اشتات می‌خورد.چون تیم اینگول‌اشتات تیمی درجه یک در دسته دوم است که مدیران خوبی دراختیاردارد.ما برای آلکس بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

نوری از سال 1994 تا 2001 برای وردر بازی کرد و در سال 2014 به برمن بازگشت و ابتدا به عنوان سرمربی تیم آماتورها و سپس تیم زیر 21 ساله‌ها فعالیت کرد تا به تیم اصلی باشگاه رسید.