پیغام‌های اینستاگرامی نامزد رونالدو در حمایت از وی

پیغام‌های اینستاگرامی نامزد رونالدو در حمایت از وی

سایت رسمی فوتبالی – جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی نیز به کمپین حمایت از رونالدو پیوست.

به گزارش فوتبالی، اخراج رونالدو در بازی مقابل والنسیا باعث شده بود تا واکنش های زیادی در مورد بازیکن پرتغالی ایجاد شود اما خانواده بازیکن پرتغالی در روزهای اخیر از او حمایت کردند.

کتیا خواهر رونالدو در اینستاگرام در حمایت از هافبک یوونتوس نوشته بود:" شرم بر فوتبال اما عدالت برقرار خواهد شد. می خواهند برادرم را خراب کنند اما خداوند هرگز نمی خوابد."

جورجینا رودریگز در ابتدا یک استوری در اینستاگرام با جمله و تصویری از پاپ فرانسیسکو منتشر کرد:"اگر بدی واگیردار است، خوبی نیز همین طور است. پس بهتر است که خوبی به شما سرایت کند و شما هم خوبی را به بقیه انتقال بدهید."

نامزد رونالدو نیز در بالای این تصویر نوشته است:" آدم خوب به همه چیز می رسد... خواب های خوب ببینید." 

پیغام بعدی جورجینا نیز در بخش استوری اینستاگرامش منتشر شده یک داستان کوتاه در مورد ملاقات یک کرم شب تاب و یک مار است. این داستان بدین شرح است:"یک مار یک کرم شب تاب را دنبال می کرد. زمانی که کرم در آستانه خورده شدن توسط مار بود گفت:"می توانم یک سوال بپرسم؟"  مار جواب داد:"معمولا هرگز به سوالات قربانیانم جواب نمی دهم اما به خاطر تو این اجازه را صادر می کنم." بعد از آن کرم شب تاپ پرسید:" آیا من کار بدی کردم؟" مار جواب داد:" نه." کرم شب تاب پرسید:" آیا من متعلق به نجزیره غذایی تو هستم؟"  مار جواب داد:"نه." کرم گفت:"پس چرا می خواهی من را بخوری؟" مار در جواب وی گفت:"چرا که نمی توانستم درخشش تو را تحمل کنم."

به نظر می رسد منظور نامزد رونالدو این است که علت انتقادات رونالدو این است که دشمنان وی نمی توانند درخشش او را تحمل کنند!