مدیر ورزشی میلان: ذهنیت تیم باید تغییر کند

مدیر ورزشی میلان: ذهنیت تیم باید تغییر کند

سایت رسمی فوتبالی - مدیر ورزشی میلان، لئوناردو، معتقد است که اگر این تیم می خواهد برای قهرمانی در اسکودتو بجنگند باید ذهنیت خود را تغییر دهد. 

به گزارش فوتبالی، میلان روز یکشنبه علیرغم این که دو بار از آتلانتا پیش افتاد اما در نهایت به تساوی 2 - 2 رضایت داد و لئوناردو تایید کرد که میلان از نظر ذهنی دچار مشکل است. او به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " مشکل ذهنی توجیه نیست اما اگر به 5 سال اخیر نگاه کنید، می بینیدکه میلان خیلی دور از صدر جدول قرار گرفته است. امروز می توانستیم با اختلاف دو گل پیروز شویم اما بازیکنان عصبی شدند. ما باید تغییر کنیم. من ایمان داریم که با این تیم و این گروه می توانیم شرایط را از نظر روانی بهتر کنترل کنیم و این بازی ها را ببریم که می تواند شرایط را تغییر دهد. برای تیم مانند میلان انتظارات یک تیم بزرگ و جنگیدن برای موارد مهم منطقی است. ما می دانیم که امسال می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. مهمترین چیز است که بدانیم زمان های سختی دائمی نیستند. ما باید به آینده نگاه کنیم و آرام باشیم. "

مدیر ورزشی باشگاه میلان در ادامه اضافه کرد: " هدف ما تغییر ذهنیت تیم از حضور در رده هفتم است. ما می توانم در بازی های بعدی موفق تر باشیم. گازیدیس؟ ما نیاز به مسئولیت پذیری داریم و این در تمام باشگاه صادق است. باشگاه ها قهرمان می شوند و ما تیمی ساختیم که می تواند این کار را انجام دهد. فکر می کنم باشگاه باید ذهنیت برنده نیز داشته باشد تا بتواند نتیجه بگیرد. ما هنوز در حال بازسازی هستیم اما این بدین معنا نیست که نمی توانیم در حال حاضر موفقیتی کسب کنیم. "