بند فسخ 200 میلیون یورویی در قرارداد جدید بوسکتس

بند فسخ 200 میلیون یورویی در قرارداد جدید بوسکتس

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا قصد دارد قرارداد بوسکتس را تمدید کرده و شرایط آن را نیز بهبود ببخشید و یکی از این شرایط افزایش شدید بند فسخ در قرارداد جدید این بازیکن است. 

به گزاش فوتبالی، انتظار می رود طی هفته های آتی بارسلونا امضای قرارداد جدید با سرجیو بوسکتس را اعلام کند. قرارداد فعلی او تا سال 2021 است و بندی در آن وجود دارد که بنا به تعداد بازی های این بازیکن می تواند تا 2023 نیز به صورت خودکار تمدید شود. اما حالا نیوکمپ در صدد است تا دستمزد بوسکتس را افزایش دهد و مبلغ دریافتی او را هم اندازه تعدادی از گرانقیمت ترین بازیکنان خود قرار دهد. روزنامه اسپانایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که مذاکراتی بین بوسکتس و بارسلونا در حال انجام است که این قرارداد تا هفته آینده به امضای نهایی برسد. 

در عین حال اسپرت خبر داده که قرارداد جدید بوسکتس احتمالا دستمزد او را تا رده دستمزد بازیکنانی همچون لیونل مسی بالا خواهد برد. بند فسخ این بازیکن نیز به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و به مبلغی حدود 200 میلیون یورو می رسد. مدیرعامل بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، هفته گذشته در مصاحبه ای تایید کرد که قرارداد جدید بوسکتس در حال بررسی است. بازیکن 30 ساله عضو آکادمی لاماسیا 10 سال است که در تیم اصلی بارسلونا حضور دارد. او در آستانه انجام 500 بازی برای این تیم است. او پیش از این تایید کرده بود که قصد دارد فوتبال خود را در نیوکمپ به پایان برساند: " بازنشستگی در بارسا رویای من است. ما باید سال به سال پیش برویم چون این ذات فوتبال است. بستگی به این دارد که چه حسی دارید و چقدر مصدوم می شوید اما من امیدوارم در اینجا از فوتبال خداحافظی کنم. "