مذاکره بکهام با زیدان برای حضور در اینترمیامی

مذاکره بکهام با زیدان برای حضور در اینترمیامی

سایت رسمی فوتبالی - دیوید بکهام مذاکراتی را با هم تیمی سابق خود، زین الدین زیدان، برای حضور احتمالی او در تیم اینترمیامی انجام داده است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق فرانسه پس از استعفا از سرمربیگری رئال مادرید در حال حاضر مشغول به کار نیست. زیدان یکی از گزینه های جانشینی خوزه مورینیو در صورت اخراج این مربی پرتغالی از منچستریونایتد بود اما به گفته میرور، حالا بکهام مذاکرات خود را با این مربی موفق برای رفتن به فلوریدا آغاز کرده است. زیدان ماه گذشته به دوستانش گفته بود که انتظار دارد پس از اخراج مورینیو پیشنهاداتی را از اولدترافورد دریافت کند و حتی چند بازیکن مورد نظر خود برای خرید را نیز انتخاب کرده بود. گفته می شود زیدان ترجیح میدهد در اروپا بماند اما بکهام قصدی جدی برای به خدمت گرفتن یک مربی تراز اول دارد تا بتواند تیم او را هدایت کند. 

شهرت زیدان می تواند بازیکنان خوب زیادی را به این تیم بکشاند. باشگاه قصد دارد قراردادی با لیونل مسی نیز امضا کند تا جمعیت آمریکای لاتین حاضر در فلوریدا را نیز جذب کند. احتمالا تیم هافبک سابق منچستریونایتد در ورزشگاه میامی فریدم پارک به میدان خواهد رفت. این ورزشگاه یکی از مجهزترین ورزشگاه هاست و زمین های جدا برای جوانان دارد.