کاریوس: می خواهم مانند الیور کان به فوتبال برگردم

کاریوس: می خواهم مانند الیور کان به فوتبال برگردم

سایت رسمی فوتبالی - لوریس کاریوس قصد دارد با الهام گرفتن از هموطن خود، الیور کان، پس از اشتباهات فاجعه بار در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید بار دیگر به فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان آلمان در دیدار فینال لیگ قهرمانا روی گل کریم بنزما و گل دوم گرت بیل بسیار مقصر بود. پس از فینال این دروازه بان 25 ساله با قراردادی قرضی به باشگاه ترکیه ای بشکیتاش پیوست. کاریوس تلاش می کند که شرایط را برای خودش بهتر کند و در این راه از بازگشت کان به فوتبال پس از اشتباهات عجیبش در فینال جام جهانی 2002 و شکست برابر برزیل الهام بگیرد. کاریوس به اسپرت بیلد گفت: " همچنان نمی توانم اشتباهاتی که برابر رئال مادرید مرتکب شدم را توضیح دهم. باید اعتماد به نفسم را دوباره به دست بیاورم و بر گذشته غلبه کنم. الیور کان نیز در فینال جام جهانی 2002 اشتباهات زیادی انجام داد ولی قوی تر شد. ترجیح می دهم به جای فکر کردن به آن اشتباهات من نیز رفتاری مشابه داشته باشم. "

پس از شکست لیورپول در کیف اعلام شد که کاریوس پس از برخورد با مدافع رئال مادرید، سرجیو راموس، در ابتدای بازی از نظر مغزی دچار گیجی شده بود و شاید این موضوع روی عملکرد او نیز تاثیر داشت. اما کاریوس اظهار داشت: " نمی دانم که آن برخورد از قصد بود یا نه. تنها سرجیو راموس این موضوع را می داند. من به زمین افتادم و با خودم فکر کردم چه اتفاقی رخ داد؟ آدرنالین در خونم ترشح شد و فقط می خواستم بازی کنم. اما نمی خواهم اشتباهاتم را توجیه کنم. "

لیورپول رکورد خرید دروازه بان را با انتقال 65 میلیون پوندی آلیسون بکر از رم به تیم خود شکست اما کاریوس شکایتی از یورگن کلوپ ندارد. او ادامه داد: " من مشکلی با کلوپ ندارم. ما رابطه بسیار خوبی داشتم. او من را از ماینس به لیورپول آورد. او هرگز من را متهم نکرد. گاهی فشارها از سوی رسانه ها و مردم به قدری زیاد بود که لیورپول مجبور بود واکنش نشان دهد. این اتفاق برای شرایط من خوب نبود اما گاهی چنین چیزهایی در فوتبال رخ می دهد. هیچکس به من نگفت که لیورپول را ترک کنم. من از لیورپول فرار نکردم. من در سنی هستم که باید به صورت ثابت بازی کنم. بعد از انتقال آلیسون تصمیم گرفتم که به استانبول بیایم و به بشیکتاش بیپوندم. "