اسطوره های آرسنال دلیل عشق گوندوزی به توپچی ها

اسطوره های آرسنال دلیل عشق گوندوزی به توپچی ها

سایت رسمی فوتبالی - خرید تابستانی آرسنال، متئو گوندوزی، می گوید که تیری هانری و پاتریک ویرا دلیل عشق او به این تیم بوده اند.

به گزارش فوتبالی، گوندوزی که تابستان امسال تصمیم گرفت به آرسنال بیپوندد مدعی شده که از کودکی تیری هانری و پاتریک ویرا را به عنوان الگوهای خود انتخاب کرده و حالا نمی تواند باور کند که توانسته پیراهنی که روزی آنها بر تن می کردند را بپوشد. این بازیکن 19 ساله یکی از شگفت انگیزترین خریدهای توپچی ها بود و توانست تاثیر بسیاری بر باشگاه و اونای امری بگذارد چرا که نمایش خوبی در بازی های ابتدایی این فصل داشته است. گوندوزی می گوید عشق او به هانری و ویرا باعث شد تا در تصمیم گیری برای پیوستن به آرسنال در تابستان امسال درنگ نکند.

این بازیکن به اکیپ گفت: " من وقتی کودک بودم سایر تیم ها را نیز نگاه می کردم اما وقتی در حال بزرگ شدن بودم عاشق آرسنال شدم. من خیلی به پوسترها و عکس های تبلیغاتی علاقه ای نداشتم اما ویدیوهای بسیاری را تماشا می کردم. بازیکنانی مانند تیری هانری و پاتریک ویرا باعث شدند عاشق این باشگاه شوم و رویای حضور در آن را داشته باشم. وقتی امارات و مجسمه هانری را می بینم فکر می کنم که به آن ویدیوها بازگشتم. از لحظه ای که آرسنال پیشنهادی به من ارائه کرد همه چیز واضح و روشن بود. دروغ نمی گویم اما فکر می کردم این اتفاق دیرتر رخ دهد. اما پیوستن به چنین باشگاهی در 19 سالگی چیزی است که هر بازیکنی دوست دارد. "