داوید لوییز: کند بودیم و موقعیتی خلق نکردیم

داوید لوییز: کند بودیم و موقعیتی خلق نکردیم

سایت رسمی فوتبالی - داوید لوییز، ستاره چلسی، پس از تساوی 0 - 0 تیمش برابر وستهام از نمایش خود و هم تیمی هایش ابراز ناراحتی کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکنان مائوریزو ساری 72 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند از این سلطه بر بازی استفاده لازم را ببرند. وستهام حتی می توانست پیروزی میدان باشد اما آندری یارملنکو از موقعیت استثنایی خود به خوبی استفاده نکرد. لوییز پس از گذراندن یک فصل سخت در چلسی با هدایت آنتونیو کونته بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت. این بازیکن برزیلی در تمام 6 بازی این فصل در ترکیب ثابت قرار داشت و تعداد گل های دریافت کرده تیم خود در لیگ برتر را در عدد 4 متوقف کرده است. اما او از عملکرد مهاجمان تیم ساری چندان راضی نیست.

لوییز پس از بازی به سایت رسمی باشگاه گفت: " البته که ما ناامید کننده بودیم. بازی چندان خوبی ارائه ندادیم. موقعیت زیادی خلق نکردیم. بسیار کند پیش رفتیم. توپ را به حرکت در می آوردیم تا فاصله ها را از بین ببریم یا با حرکات بدون توپ این کار را انجام می دادیم و به همین دلیل نتوانستیم گلزنی کنیم. می دانیم که حالا بسیاری از تیم ها به همین شکل در برابر ما بازی می کنند و سعی می کنند با دفاعی منسجم روی ضدحملات حساب کنند. بنابراین فضای زیادی وجود دارد اما بستگی به ما دارد که راه حلی پیدا کنیم. "

داوید لوییز از عملکرد تیمش در دیدار برابر وستهام ناراضی بود

چلسی خیلی زود به میادین باز میگردد. آنها در طول یک هفته آینده باید دو بار به مصاف لیورپول بروند. ستاره سابق پاری سن ژرمن درباره این دیدار و همچنین حضور چلسی در رقابت های لیگ اروپا اظهار داشت: " بهترین بازی ها، بازی هایی شبیه به این هستند. ما در برابر تیمی بی نظیر به میدان خواهیم رفت بنابراین باید استراحت کنیم و برای هر دو بازی آماده باشیم. اما شرایط در لیگ اروپا نیز سخت است. بسیاری از مردم درک نمی کنند که پیروزی در این رقابت ها چقدر سخت است. سطح تیم ها بالاست. بازی کردن با آنها آسان نیست. این را می دانم چون بیشتر از یک بار در لیگ اروپا بازی کرده ام. من با بنفیکا نیز در این رقابت ها حضور داشته ام. پیروزی در چنین بازی هایی هرگز کار آسانی نیست. "