تحول خیره کننده بالوتلی در تمرینات نیس؛بازوبند کاپیتانی درانتظار سوپرماریو

تحول خیره کننده بالوتلی در تمرینات نیس؛بازوبند کاپیتانی درانتظار سوپرماریو

سایت رسمی فوتبالی- ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی باشگاه نیس مدتی است که تغییرات چشمگیری داشته. او مدتی است که به عنوان اولین نفر در جلسات تمرینی تیمش حاضر می شود و راس ساعت 7.30 صبح اولین نفری است که تمریناتش را استارت می زند.

این درحالی است که در طول تابستان او حسابی خبرساز بود. نه فقط به خاطر ناکامی در انتقال سوپرماریو به المپیک مارسی، بلکه او به خاطر فیزیکش حسابی زیر ذره بین قرار گرفت. 

بالوتلی با تاخیری دو هفته ای نسبت به تاریخ از پیش تعیین شده به اردوی نیس ملحق شد و حسابی هم چاق شده بود. درآن زمان روزنامه اکیپ درگزارشی نوشت که سوپرماریو به 100 کیلو وزن رسیده است.

اما پس از آن، بالوتلی تصمیم گرفت تا اوضاع را تغییر دهد و به همین خاطر آماده است تا بیش از سایرین تلاش کند. حالا او اولین فردی است که برسر جلسات تمرینی باشگاه نیس حاضر می شود و ساعت 7.30 تمریناتش را زودتر از سایرین آغاز می کند. 

این فرمول سوپرماریو برای رسیدن به سطحی بهتر و جلب اعتماد پاتریک ویرا است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه "نیس ماتین"، بالوتلی متحول شده، نتیجه تلاشهای پاتریک ویرا است. سرمربی نیس که تابستان گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفته، ارتباط خوبی با سوپرماریو دارد؛ 

چرا که این دو، مدتها در رختکن اینترمیلان و منچسترسیتی با هم ،هم تیمی  بودند. درزمان انتصاب ویرا به عنوان سرمربی نیس، بالوتلی اعلام کرد که انتصاب ویرا نقش تاثیرگذاری درجدا نشدن او از نیس داشته و حالا هم ویرا به او اعتماد کرده و درمورد بالوتلی گفته:« ماریو درایتالیا حسابی مورد انتقاد قرار گرفته ولی این همان داستان همیشه است. هرزمان که ایتالیایی ها می بازند، دنبال یک مقصر می گردند و حالا ماریو مقصر ایده آل رسانه های ایتالیایی است. می دانم که او از نظر روانی آنقدر قوی هستد تا بتوانداین شرایط را مدیریت کند ولی رسانه ها واقعا با او با بی عدالتی رفتار می کنند. او هنوز به 100% آمادگی نرسیده ولی شرایطش خوب است.»

اوضاع سوپرماریو درنیس آنقدر خوب است که روزنامه گاتزتادلوسپورت درگزارشی یادآوری کرده که اگر او به این رفتارهای مثال زدنی ادامه دهد، ممکن است به زودی بازوبند کاپیتانی تیم به او برسد.