گریزمان: رد پیشنهاد بارسلونا سخت ترین تصمیم زندگی ورزشی ام بود

گریزمان: رد پیشنهاد بارسلونا سخت ترین تصمیم زندگی ورزشی ام بود

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان تایید کرد که سخت ترین تصمیم زندگی ورزشی اش رد کردن پیشنهاد بارسلونا در این تابستان برای پیوستن به این تیم بود. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسه در آستانه پیوستن به نیوکمپ با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو بود اما ناگهان از طریق یک مستند پخش شده در تلویزیون اسپانیا در ماه ژوئن اعلام شد که او در اتلتیکو مادرید خواهد ماند. گریزمان فصل گذشته در 32 بازی 19 گل به ثمر رساند و در جام جهانی نیز در 7 بازی فرانسه تا فینال 4 گل برای این تیم به ثمر رساند تا تیم ملی کشورش برای دومین بار قهرمان جهان شود. او به تله فوت گفت: " همانطور که گفته به من محبت زیادی شده است. همه می خواهند بدانند که چطور چنین اتفاقی افتاد. این سخت ترین تصمیم دوران حرفه ای ام بود. ساعت 3 نیمه شب همسرم را از خواب بیدار کردم تا درباره آن صحبت کنیم. "

اتلتیکو فصل گذشته دوم شد اما امسال آغاز خوبی در لیگ نداشته و تنها 2 بازی از 5 بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در رده پنجم جدول قرار دارد. گریزمان تنها یک گل به ثمر رسانده اما ایمان دارد که تیم دیه گو سیمئونه می تواند با بارسلونا و رئال مادرید رقابت کند.اتلتیکو فصل گذشته از لیگ قهرمانان نیز حذف شد اما توانست پس از ورود به رقابت های لیگ اروپا قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند. 

او در این باره اظهار داشت: " در لیگ قهرمانان عملکردی بهتر از سال گذشته خواهیم داشت که نتوانستیم به مرحله حذفی صعود کنیم. این بیشتر تقصیر من بود چون من از نظر ذهنی در شرایط خوبی نبودم. در لیگ تلاش می کنیم که با رئال مادرید و بارسلونا رقابت کنیم. "

اتلتیکو اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی 2 - 1 برابر موناکو پشت سر گذاشت و با پیروزی 2 - 0 برابر ختافه در خانه در رقابت های لالیگا نیز موفق شد به دومین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند. تیم سیمئونه باید هفته آینده به مصاف اوئسکا برود. آنها پس از آن در سانتیاگو برنابئو دربی مادرید را در برابر رئال مادرید برگزار خواهند کرد.