ریاض محرز: با شرایط سازگار شوم جوایز را درو می کنم

ریاض محرز: با شرایط سازگار شوم جوایز را درو می کنم

سایت رسمی فوتبالی - ریاض محرز معتقد است که می تواند پس از سازگار شدن با شرایط حضور و زندگی در منچسترسیتی جوایز را درو کند. 

به گزارش فوتبالی، محرز پس از شکستن رکورد نقل و انتقال منچسترسیتی و پیوستن به این تیم با مبلغ 60 میلیون پوند در ماه جولای هنوز فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده است. این بازیکن موفق شد روز گذشته در پیروزی 5 - 0 سیتی برابر کاردیف دو گل اول خود از ابتدای فصل را برای این تیم به ثمر برساند. محرز پس از به ثمر رساندن این گل ها به خبرنگاران گفت: " زمان چندان سخت برای من نگذشت. وقتی به باشگاهی بزرگ می روی باید با شرایط سازگار شوی. مربی بسیار به من کمک کرده و در دو هفته گذشته من حس بسیار بهتری داشتم. می توان این را در زمین دید. من هرگز شکایت نمی کنم، تنها سخت تمرین می کنم و حالا پاداش آن را گرفتم. اما باید به این روند ادامه دهم. گلزنی آخرین دستاورد نیست. نحوه بازی در این تیم متفاوت است اما من حدود 5 سال در لستر بودم و می دانم که به زمان نیز دارم تا به باشگاهی جدید مانند سیتی عادت کنم. "

محرز باور دارد که این بازی درخشان واکنش بازیکنان به شکست ناباورانه به لیون در لیگ قهرمانان بوده است. او اظهار داشت: " مربی به ما گفت که تمرکز دوباره بر اهداف همیشه خوب است چون چه وقتی ببازید چه وقتی ببرید، بازی پس از لیگ قهرمانان بازی سختی است. بازی و جو متفاوت است و برای حضور در برابر تیمی مانند کاردیف باید از ابتدا مراقب باشید. وقتی می برید در عرش هستید و وقتی می بازید دوباره به زمین باز می گردید. به همین دلیل باید از نظر ذهنی قوی بود و همیشه این روحیه را حفظ کرد تا بتوان در هر بازی عملکرد خوبی داشت. "