تقدیر پوچتینو از روحیه بازیکنان تاتنهام

تقدیر پوچتینو از روحیه بازیکنان تاتنهام

سایت رسمی فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، از روحیه بازیکنانش پس از پیروزی 2 - 1 برابر برایتون تقدیر کرد. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام برای اولین بار تحت هدایت پوچتینو در سه بازی پیاپی بازنده میدان شده بود اما موفق شد در ورزشگاه آمکس و با گلزنی هری کین و اریک لاملا برابر برایتون پیروز شود. بازگشت هری کین به روند گلزنی خود باعث خوشحالی تاتنهام شد. ضربه پنالتی او در نیمه اول به 5 بازی بدون گل در تیم ملی و باشگاهش پایان داد و او را با 143 گل در کنار جرمن دفوئه قرار دارد. 

پوچتینو درباره بازی گفت: " روحیه ای که امروز نشان دادیم روحیه ای بود که می خواستم در تمام بازی ها ببینم. از این رفتار بازیکنان بسیار راضی هستم. ما خیلی خوب از کیفیت بالای تیم آگاه هستیم چرا که بازیکنان بزرگی داریم که می توانند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. در دقایقی از بازی بسیار خوب بازی کردیم. در آخر شایسته پیروزی بودیم اما از نحوه به پایان رسیدن بازی و دو دقیقه آخر ناراحت هستیم. غیرممکن است که این اتفاق مجددا تکرار شود. خوب است که با وجود این اتفاق پیروز باشی اما دریافت چنین گلی بسیار حس بدی دارد.

هری کین برای اولین بار پس از 469 دقیقه گلزنی کرد

 اما بازیکنان خسته بودند، فشار بالا بود و آنها می خواستند که نتیجه خوبی برای هواداران، برای خودشان و برای ما به ارمغان بیاورند. فکر می کنم که ما باید از آنها به دلیل تلاش بسیاری که پس از شکست برابر اینتر انجام دادند، تشکر کنیم. "

کین موفق شد در این بازی پس از 469 دقیقه بدون گل برای تیم ملی و باشگاهش گلزنی کند و پوچتینو مدعی شد که هرگز به کیفیت و توانایی های او شک نکرده است. مربی تاتنهام ادامه داد: " هری برای من همیشه یکی از بهترین هاست. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ماست. من هیچ شکی ندارم. حضور او در زمین همیشه تضمین کننده است چون او بازیکنی خاص است. او برای من بازیکنی بزرگ است و این فقط مربوط به امروز و گلزنی او نیست. حتی وقتی گل نمی زند هم حس من به او مشابه امروز است. "