حمله شدید طرفداران منچستریونایتد به سانچس: تو بدترین خرید این سال‌های ما هستی!

حمله شدید طرفداران منچستریونایتد به سانچس: تو بدترین خرید این سال‌های ما هستی!

سایت رسمی فوتبالی – طرفداران منچستریونایتد به‌شدت از عملکرد الکسیس سانچس در بازی این تیم مقابل ولوز انتقاد کرده‌اند.

سانچس کاملا بی‌اثر بازی کرد و در دقیقه 63 هم جایش را به خوان ماتا داد. او از ژانویه که از آرسنال به منچستریونایتد پیوسته 23 بازی انجام داده اما تنها سه گل زده است.

طرفداران بر این باورند که حضور او مانع رشد مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال شده است. یکی آنها پس از بازی در توییتر نوشت:

«الکسیس سانچس حتما بدترین خرید من‌یونایتد در سال‌های اخیر است. او 7، 8 ماه است که این‌جاست و هیچ کاری نکرده. هیچ اثری نگذاشته.»

یک نفر دیگر هم با او هم‌عقیده بود: «هر کسی که فکر می‌کند الکسیس سانچس روزی برای منچستریونایتد خوب بازی خواهد کرد خودش را فریب داده است. او واقعا بدترین خرید ما در طول سال‌های گذشته بوده است.»

طرفدار دیگر هم نوشت: «به الکسیس سانچس بلیت رایگان داده‌اند، آن هم در حالی که آنتونی مارسیال باید پس از آن بازی در لیگ قهرمانان، در ترکیب قرار می‌گرفت. سانچس سایه‌ای از بازیکن سابق است و به نفع خودش و تیم است که او را در ترکیب بازی ندهند. بلیت مجانی دیگر بس است.»

یکی دیگر او را با یک خرید ناکارآمد دیگر مقایسه کرد: «الکسیس سانچس یک فالکائو دیگر است. فقط با اسمش زندگی می‌کند.»

طرفداری دیگر هم به مورینیو و سانچس پرداخت: «این همان مورینیویی نیست که پشت سر هم قهرمانی کسب می‌کرد. این هم همان الکسیس سانچسی نیست که برای بارسا و حتی آرسنال بازی می‌کرد. آنها باید باشگاه را سریع ترک کنند.»

در نهایت، طرفدار دیگری به این اشاره کرد که خرید او کار درستی نبوده: «اگر مورینیو را می‌شناسید لطفا به او بگویید که خرید الکسیس سانچس اشتباه بزرگی بوده است و او باید این را بپذیرد. همه ما انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم.»