پیش بازی پدیده - تراکتورسازی؛ بازگشت تقوی به مشهد

پیش بازی پدیده - تراکتورسازی؛ بازگشت تقوی به مشهد

وبسایت فوتبالی- در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف هم می روند که پدیده به دنبال تثبیت صدرنشینی خود است و تراکتورسازی نیز به دنبال جا نماندن از کورس بالا نشینان.

از پدیده میزبان شروع می کنیم. شاگردان یحیی گل محمدی در 6 بازی اخیر لیگ برتر 5 پیروزی و 1 شکست داشته اند. پدیده ای ها همچنین آمار 9 گل زده و 4 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان گل محمدی با 15 امتیاز در رده اول جدول حضور دارند و در صورت پیروزی در بازی فردا می توانند 18 امتیازی شوند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

در آن سوی میدان تراکتورسازی که بدون سرمربی است در 6 بازی گذشته 1 شکست، 3 تساوی و 2 پیروزی داشته است. آنها آمار 6 گل زده و 7 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها 9 امتیاز در رده ششم جدول حضور دارند و در صورت پیروزی 12 امتیازی می شوند و می توانند تا رده سوم جدول نیز صعود کنند.

البته در این بازی محمد تقوی به جای جان توشاک هدایت پرشورها را برعهده دارد. این مربی بادانش و باانگیزه فرصت مناسبی دارد تا با پیروزی در این پیکار خیال مدیران تراکتور را بابت کادر فنی شان راحت کند. تقوی که فصل پیش در مقطعی از فصل همراه با مهاجری هدایت همین تیم پدیده را برعهده داشت، توانسته بود کمک موثری برای تیم مشهدی باشد و امتیازات خوبی را بر این تیم کسب کند، اما در ادامه به دلیل اختلافات عطای کار به لقایش بخشید و به انگلیس بازگشت. این بهترین فرصت است تا تقوی شایستگیش را به مدیران هر دو تیم نشان دهد.

چهره ویژه: یحیی گل محمدی و محمد تقوی؛ در این بازی جدای از بازیکنانی که در زمین تلاش می کنند تا تیم هایشان را به 3 امتیاز بازی برسانند اما سرمربیان دو تیم چهره های ویژه این بازی هستند. یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پدیده پیش از این در مقطع کوتاهی هدایت تراکتورسازان را بر عهده داشت اما نتایج نه چندان جالب او در این تیم واکنش مدیران وقت پرشورها را به دنبال داشت و یحیی خیلی زود با تبریز خداحافظی کرد. در سوی دیگر همانگونه که کمی بالاتر عنوان کردیم، محمد تقوی در مقطع کوتاهی از فصل پیش همراه با مهاجری هدایت پدیده را بر عهده داشتند که در ادامه مدیران پدیده عذر تقوی را خواستند و او از این تیم جدا شد. به نظر می رسد این بازی بیش از اینکه برای بازیکنان حساس و حیثیتی باشد برای سکانداران دو تیم مهم و حیاتی است و هر مربی به نوبه خود انگیزه های فراوان و البته متفاوتی برای پیروزی و کسب 3 امتیاز دارد.

هفته هفتم لیگ برتر ایران
پدیده مشهد-تراکتورسازی تبریز
مشهد-ورزشگاه امام رضا(ع)
یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 19

بازیهای قبلی: ذوب آهن یک - پدیده 2 / تراکتورسازی 2- ماشین سازی یک

رتبه دو تیم: پدیده با 15 امتیاز در صدر جدول و تراکتورسازی با 9 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

محرومان: دو تیم بازیکن محرومی برای این دیدار ندارند.

داوران: محمدحسین زاهدی فرد - سعید قاسمی - مهدی شفیعی - ناظر داوری : علی بای