شالکه 0 - 2 بایرن؛ آنها امسال هم رقیب ندارند؟

شالکه 0 - 2 بایرن؛ آنها امسال هم رقیب ندارند؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در ادامه روند نتایج بسیار خوب خود، در هفته چهارم و در خانه شالکه نیز مشکل خاصی نداشت و موفق شد با ارائه یک نمایش برتر، با 2 گل حریف آبی پوش خود را مغلوب کرده و به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهد.

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 6 می توانست به گل برسد اما ضربه مولر روی پاس آلابا با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما 3 دقیقه بعد بایرن به گل رسید. ارسال کیمیچ از روی نقطه کرنر با ضربه سر محکم خامس همراه بود تا بایرن در خانه شالکه به گل اول دست یابد.

در دقیقه 24 بایرن فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه خامس از داخل محوطه جریمه با عکس العمل فوق العاده فارمن همراه بود. در ادامه بایرن باز هم حملات خود را ادامه داد و در اواخر نیمه اول می توانست روی ارسال خامس و ضربه سر هوملس به گل برسد که این اتفاق رخ نداد و شاگردان کواچ با همان یک گل برتری راهی رختکن شدند.

شالکه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 52 صاحب بهترین بخت برای زدن گل تساوی شد اما ضربه سر امبولو روی ارسال رودی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 60 و روی همکاری مولر و لواندوفسکی، بایرن صاحب فرصت مناسبی شد اما تیزهوشی دروازه بان شالکه مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

اما در دقیقه 64 و با متوقف شدن خامس در محوطه، بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد که لواندوفسکی آن را تبدیل به گل کرده و برتری تیمش را 2 برابر کرد.

در دقیقه 72 گورتزکا بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما فارمن واکنش مناسبی روی ضربه ستاره سابق شالکه نشان داد. در دقیقه 80 آلابا با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه شالکه را تهدید کرد اما گلر حریف دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه جریان بازی آرام شده و بایرن در نهایت با همان 2 گل شالکه را شکست داد.