رونالدو قول داد: لاغر می‌شوم!

رونالدو قول داد: لاغر می‌شوم!

سایت رسمی فوتبالی - رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل که به تازگی باشگاه وایادولید را خریده است اعلام کرد که در نظر دارد که به زودی وزن کم کند و لاغر شود.

به گزارش فوتبالی،  رونالدو نازاریو که اخیرا تبدیل به سهامدار اصلی باشگاه لالیگایی وایادولید شده است در نظر دارد که وزنش را کم کند. مهاجم سابق رئال مادرید با پرداخت 30 میلیون یورو 51 درصد از سهام باشگاه وایادولید را خریده و تبدیل به مالک این باشگاه شده است. حضور رونالدو در وایادولید باعث شده تا توجهات به این باشگاه اسپانیایی خیلی بیشتر شود. 

رونالدو که سابقه آقای گلی و قهرمانی جام جهانی را هم دارد پس از پایان فوتبالش به شدت اضافه وزن پیدا کرده بود اما اخیرا در مصاحبه با نشریه "ال نورته کاستیا" گفته است:"من برای بازی کردن به وایادولید نیامدم و آماده این کار نیستم اما می خواهم تمرین کردن را شروع کنم تا برای کار کردن با بچه ها آماده شوم و کمی به محوطه فنی نزدیک تر شوم. البته همیشه تابع نظر مربی تیم خواهم بود. امسال برای پروژه ما سال بسیار مهمی است. تجهیزات باشگاه ما بهترین تجهیزات دنیا نیست اما سعی می کنیم از آکادمی و باشگاه هایمان بیشترین استفاده ممکن را داشته باشیم."