کواچیچ: فیلم های اسکولز را نگاه می کنم تا از حرکاتش درس بگیرم

کواچیچ: فیلم های اسکولز را نگاه می کنم تا از حرکاتش درس بگیرم

سایت رسمی فوتبالی - متیو کواچیچ، بازیکن چلسی، مدعی شد که هنوز فیلم های زمان بازی پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، را در اینترنت نگاه می کند. 

به گزارش فوتبالی، کواچیچ تابستان امسال به عنوان بخشی از قرارداد تیبو کورتوا به صورت قرضی از رئال مادرید به چلسی پیوست. این بازیکن کروات هنوز نتوانسته پس از رسیدن به فینال جام جهانی با تیم ملی کشورش درخشش خاصی در استمفوردبریج داشته باشد. او تلاش می کند تا عملکرد بهتری در قلب خط میانی چلسی داشته باشد هرچند که رقابت در این پست در بین آبی پوشان لندنی بسیار زیاد است. بازیکنان چون انگولو کانته، جورجینیو، سسک فابرگاس و راس بارکلی نیز کاندیداهای حضور در این پست در تیم ساری هستند. 

در این میان کواچیچ مدعی شده که هنوز ویدیوهای حرکات پل اسکولز را تماشا می کند. این بازیکن 24 ساله به سان گفت: " هر بازیکنی باید خودش باشد اما برای من اسکولز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. او بی نظیر بود. هنوز از دیدن ویدیوهای او در یوتیوب لذت می برم. گاهی به خانه می روم و فیلم های او را تماشا می کنم تا چیز جدیدی یاد بگیرم. او همه چیز داشت. یک هافبک مدرن بود که گلزنی می کرد، به خوبی دفاع می کرد و تکل می زد. من از کسی کپی نمی کنم اما دوست دارم حرکات اسکولز را تماشا کنم. به حرکات سایر بازیکنان نیز نگاه می کنم تا ببینم چه کاری را می توانم بهتر انجام دهم. بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و آندرس اینیستا نیز همینطور هستند. "