کری‌خوانی سریع‌ترین فوتبالیست جهان برای بولت!

کری‌خوانی سریع‌ترین فوتبالیست جهان برای بولت!

سایت رسمی فوتبالی - آداما ترائوره بازیکن ولورهمپتون سریع ترین بازیکن بازی فیفا 19 است و حالا ادعا می کند که حتی می تواند اوسین بولت، سریع ترین مرد جهان را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، هافبک ولورهمپتون در بازی فیفا از نظر سرعت نمره 96 از 100 را دارد که از این حیث حتی از کیلیان امباپه نیز بالات راست. ترائوره به حدی به سرعتش مطمئن است که می گوید در مسابقه دی سرعت حاضر است با بولت مسابقه بدهد. ولت در حال حاضر از رشته دو و میدانی بازنشسته شده اما اولین بازی رسمی فوتبال خود را برای تیم سنترال کاست مارینرز در لیگ استرالیا انجام داده است. 

ترائوره در مصاحبه با سان گفت:" زیباست که سریع ترین بازیکن دنیا در بازی فیفا 19 باشم. البته می دانم که اوسین بولت فوتبالش را در تیم سنترال کاست آغاز کرده است و هیچ بعید نیست که سال آینده یک رقیب داشته باشم. البته فراموش نکنید که اوسین در زمانی که مدال طلای دوی سرعت را می برد، نیازی نداشت تا با توپ، حریفن را دریبل بزند. بولت قطعا در پیست من را در مسابقه دوی 100 متر شکست می دهد اما روی چمن، در مسافت 30 متر با توپ؟ مطمئنم که او را شکست خواهم داد. دویدن با توپ کاملا متفاوت است. من با متخصصان سرعت کار می کنم و همه آنها می گویند که تکنیک دویدن با توپ و دویدن معمولی دو تکنیک کاملا متفاوت است. به من گفتند که هرگز نباید پاهایم را زیاد بالا بیاورم چرا که قرار نیست در یک بازی استارت 100 متری بزنم. معمولا استارت هایم 20 تا 30 متر است که در بهترین حالت به 50 تا 60 متر می رسد اما هیچ بازیکنی در یک بازی نیازی ندارد تا استارت 100 متری بزند. بولت در 100 متر با تمام قوایش می دود  و نیازی ندارد تا هر پنج متر به توپ ضربه بزند تا آن را تحت کنترل داشته باشد."

ترائوره در این فصل هنوز بازی 90 دقیقه ای برای ولورهمپتون نداشته است اما در بازی اخیر مقابل وستهام گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.