مالکوم به جای کاستا به تیم برزیل دعوت شد

مالکوم به جای کاستا به تیم برزیل دعوت شد

سایت رسمی فوتبالی – مالکوم، بال بارسلونا برای اولین بار به تیم ملی برزیل دعوت شده است. مارسلو و گابریل ژسوس هم به تیم ملی بازگشته‌اند. برزیل قرار است دو دیدار دوستانه برابر آرژانتین و عربستان سعودی انجام بدهد.

تیاگو سیلوا و ویلیان به برزیل دعوت نشده‌اند و داگلاس کاستا هم به دلیل مصدومیت و همچنین پرتاب آب دهان به سمت بازیکن ساسولو، از لیست دور مانده است.

با دعوت نشدن کاستا، راه برای دعوت مالکوم 21ساله باز شده است. او در حالی به تیم برزیل فراخوانده شده که برای بارسلونا در این فصل تنها شش دقیقه بازی کرده است.

تیته، مربی برزیل گفت: «به دو دلیل کاستا را دعوت نکردم: مصدومیت و اتفاقی که رقم زد. حالا اتفاق بود یا هر چه. من باید مراقب کلمه‌ای که استفاده می‌کنم باشم. او به دلیل بی‌انضباطی بیرون است.

اولویت ما تیم ملی است و آنهایی که دعوت شده‌اند. ما بعدتر با او صحبت خواهیم کرد.» 

پابلو، مدافع بوردو و فلیپه، دروازه‌بان نوجوان گرمیو دو بازیکن دیگری هستند که می‌خواهند اولین بازی ملی‌شان را انجام بدهند.

بازیکنان دعوت‌شده به این ترتیب هستند: آلیسون، ادرسون، فلیپه – دانیلو، فابینیو، مارسلو، مارکینیوش، میراندا، ادر میلیتائو، پابلو، الکس ساندرو – آرتور، رناتو آگوستو، کاسمیرو، فیلیپه کوتینیو، فرد، مالکوم، ریچارلیسون، والاس – اورتون، روبرتو فیرمینو، گابریل ژسوس، نیمار.