جورجینا سکوتش را درمورداخراج کریس شکست:خوبی را سرایت دهیم!

جورجینا سکوتش را درمورداخراج کریس شکست:خوبی را سرایت دهیم!

سایت رسمی فوتبالی- جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو که بعد از اخراج پرحرف و حدیث کریس از ترکیب یوونتوس در بازی با والنسیا سکوت کرده بود، حالا سکوتش را شکسته و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده.

او با بهره گیری از شبکه های اجتماعی و با اشاره به یکی از صحبتهای پاپ فرانسیسکو، رهبر کاتولیک های جهان، نظرش را در مورد اخراج کریس رونالدو از زمین مستایا با کارت قرمز مستقیم داور مطرح کرده است.

در دقیقه 29 دیدار دوتیم یوونتوس و والنسیا در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که کریس رونالدو به خاطر برخوردی که با مورییو داشت، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد؛ آن هم به خاطر رفتاری که به اعتقاد خیلی ها کارت قرمز نداشت. کریس اشک ریزدان زمین را ترک کردوحالا منتظر است تا در روز 27 سپتامبر مشخص شود که تا چند جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

حالا نامزدش جورجینا در واکنش به این اتفاق تلخ این پیغام را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده:«خوبی از پس هرچیزی برمی آید. خواب های شیرینی داشته باشید.» و در ادامه با انتشار تصویری از پاپ فرانسیسکو رهبر کاتولیک های جهان از قول او نوشته:« اگر بدی مُسری باشد، خوبی هم هست. پس بگذاریم خوبی سرایت کند..خوبی ها را سرایت دهیم.»

بدین ترتیب جورجینا سعی کرده تا با خوش بینی و جملات مثبت به نامزدش و طرفداران کریس رونالدو در سراسر دنیا روحیه و انگیزه بدهد. این درحالی است که دقایقی بعد از اخراج کریس رونالدو از زمین ورزشگاه مستایا، کاتیا آویئرو، خواهر کریس رونالدو در استوری های اینستاگرامی اش حسابی گرد و خاک به پا کرده بود و اخراج کریس را «بی عدالتی» خوانده بود و یادآوری کرده بود که این فوتبال شرم آور است و تاکید داشت که می خواهند برادرش را نابود کنند.