سیل در ورزشگاه دورادوس؛ مارادونا به دنبال کمپ تمرینی

سیل در ورزشگاه دورادوس؛ مارادونا به دنبال کمپ تمرینی

سایت رسمی فوتبالی- بارش شدید باران در مکزیک و به ویژه در منطقه کولیاکان، باعث شده تا استادیوم بانورته، ورزشگاه اختصاصی باشگاه دورادوس مکزیک غرق در آب شود و از همین رو دیگو آرماندو مارادونا اسطوره سابق فوتبال آرژانتین و سرمربی دورادوس، فعلا نمی تواند شاگردانش را دراین ورزشگاه تمرین دهد. 

حالا مدیران باشگاه دورادوس باید به دنبال کمپی باشند تا دیگو مارادونا بتواند جلسات تمرینی تیم را در آنجا برگزار کند. البته شرایط می توانست خیلی بدتر از اینها نیز رقم بخورد؛ چرا که سیل و طوفان اخیر در مکزیک جان 3 نفر را گرفته و خطر بازگشت این طوفان تا ساعاتی دیگر به شدت وجود دارد.

طبق گزارش منتشره در ایی.اس.پی.ان حالا مقامات باشگاه مکزیکی دورادوس به دنبال کمپی هستند تا بتوانند در آنجا تمرینات تیم را زیر نظر مارادونا برگزار کنند ولی با توجه به خطر وقوع طوفان دوباره در مکزیک، این احتمال وجود دارد که هر گونه فعالیت فوتبالی توسط این باشگاه لغو شود.

در حال حاضر دیگو مارادونا و اعضای کادر فنی اش در هتل محل اقامتشان مستقر هستند؛ البته منطقه ای که این هتل در آنجا واقع شده است آسیبی در طوفان ندیده و جزو مناطق امن کولیاکان در جریان طوفان بوده است. او از هتل و با تماس با مدیران باشگاه اوضاع را پیگیری می کند. 

بعد از طوفان سهمگین مکزیک، مدیران باشگاه دورادوس اعلام کردند که این استادیوم به عنوان مقر استقرار طوفان زدگان مورد استفاده قرار می گیرد و بدین ترتیب حمایت خود را از افرادی که در جریان طوفان خانه و زندگی شان را از دست داده اند ابراز کرد. با توجه به شرایط حساس جوی و جغرافیایی در مکزیک باید منتظر ماند و دید که آیا بازی های هفته بعدی رقابت ها به موقع برگزار خواهند شد و یا اینکه وقوع این طوفان های سهمگین برگزاری بازی ها را به تعویق خواهد انداخت.