ماشین سازی یک - پارس جنوبی جم صفر / اولین برد ماشین با مهاجری بدست آمد / تارتار کم آورد!

ماشین سازی یک - پارس جنوبی جم صفر / اولین برد ماشین با مهاجری بدست آمد / تارتار کم آورد!

وبسایت فوتبالی- با شروع هفته هفتم لیگ برتر دو تیم ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم در بنیان دیزل به مصاف هم رفتند. در اولین بازی این هفته دو تیمی شروع کننده پیکارها بودند که هرکدام بنا به موقعیت و شرایطشان در جدول به دنبال 3 امتیاز بازی بودند. رضا مهاجری که اخیرا به جای فیروز کریمی فرمان هدایت ماشین سازان را برعهده گرفته است پس از برد چند روز پیش تیمش در جام حذفی این بار به دنبال کسب اولین برد در لیگ برتر بود. در طرف مقابل هم مهدی تارتار که اوضاع مالی تیمش بهم ریخته دوست نداشت پیشروی تیمش در بالای جدول متوقف شود.

اما با شروع بازی و در همان دقیقه 4 مشخص شد که میزبان برای بردن عطش بیشتری دارد. رضا خالقی فر در دقیقه 4 از اشتباه مدافعان پارس نهایت استفاده را برد و تک گل 3 امتیازی تیمش را وارد دروزاه گوهری کرد. در ادامه بازی باز هم ماشین سازان بودند که میل بیشتری برای حمله داشتند اما در دقیقه 64 سید احمد موسوی کارت زرد دومش را هم گرفت تا ماشین سازی 10 نفره شود. این بهترین فرصت برای میهمان بود تا حداقل بازی را به تساوی بکشاند. چند حمله نصفه و نیمه از سوی شاگردان تارتار انجام شد اما باز هم این میهمان بود که علی رغم 10 نفره شدن حمله می کرد و در دقیقه 87 تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت.

حملات ماشین یاز هم ادامه داشت تا منجر به اخراج میربزرگی از پارس جم شود و دقایقی دیگر نیز سوت پایان بازی توسط داور دمیده شد تا اولین برد ماشین سازان در لیگ برتر در هفته هفتم و با رضا مهاجری دشت شود.

هفته هفتم لیگ برتر ایران 


ماشین سازی تبریز-پارس جنوبی جم


تبریز-ورزشگاه بنیان دیزل


جمعه 30 شهریور1397 ساعت 18:45


داور: جواد محمدی 

کمک داور: علی اکبر نوری - علیرضا کنعانی 

داور چهارم: کمیل غلامی 

ناظر داوری : علیرضا یزدانی

ترکیب ماشین سازی:ده خسوس، سید احمد موسوی، محمد حسین کنعانی زادگان، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، احمد رضا زنده روح، پیمان بابایی، توحید غلامی، محسن یوسفی ( 66 - مهدی اهل شاخه) ، سید احمد مهدی زاده ( 40 - فرید بهزادی) و رضا خالقی فر ( 80- سعید مهری)

سرمربی: محمدرضا مهاجری


ترکیب پارس جنوبی جم: احمد گوهری، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، سید امیر میربزرگی، محمد نوری ( 57- محمد شادکام)، نیما انتظاری( 54- حسن پورامینی)، سید محمد ستاری، حامد نورمحمدی، روح الله سیف اللهی، شهرام گودرزی و ابراهیم صالحی ( 77- مجید علی یاری)

سرمربی: مهدی تارتار

کارت زرد:

روح الله سیف اللهی دقیقه 47  از پارس جنوبی

سیداحمد موسوی دقیقه 60 و 64 ، محمد حسین کنعانی زادگان دقیقه 70، توحید غلامی دقیقه 75 از ماشین سازی

 

کارت قرمز:

سید احمد موسوی 64 از ماشین سازی

دقیقه 90: سید امیر میربزرگی از پارس جنوبی جم


گل اول برای ماشین سازی: دقیقه ۴، رضا خالقی فر

ارسال بلند ده خسوس پشت مدافعین پارس فرود آمد و رضا خالقی فر از موقعیت استفاده کرد و خودش را به توپ رساند. در ادامه با ضربه چیپ توپ را از بالای سر احمد گوهری وارد دروازه پارس کرد.


دقایق حساس:

دقیقه16: عمق دفاع پارس جم آسیب پذیر نشان می دهد. پاس در عمق تیم فوتبال ماشین سازی با خروج گوهری در اختیار گلر جوان پارسی ها قرار گرفت. اگر گوهری خروج نمی کرد موقعیت مسلم گل برای ماشین سازان مهیا بود.

دقیقه 43:  ماشین سازان در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار پرفتند که خروج گوهری نیز نتوانست خظطر را دفع کند ولی ضربه خالقی فر به توپ کم جان بود تا مدافعین پارس جنوبی در کناره های خط از راه برسند و توپ را دفع کنند.

نیمه دوم:

دقیقه 49: بالاخره پارسی ها هم خودی نشان دادند و توسط روح الله سیف الهی شوت محکمی را روانه دروازه میزبان کردند، اما توپ با اختلاف از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه 51: ضربه سر ابراهیم صالحی  مهاجم پارس جم با اختلاف بسیار کم و به شکلی خطرناک راهی اوت شد. ماشین سازی در این صحنه خوش شانس بود که گل دریافت نکرد.

دقیقه 72: میهمان پس از ده نفره شدن میزبانش با جسارت بیشتری حمله می کند. در این لحظه از بازی ارسال خطرناک بازیکنان پارس با خروج به موقع ده خسوس دفع شد.

دقیقه 87: بهترین موقعیت برای تمام کردن کار مهیا شده بود تا شاگردان مهاجری در عین ده نفره شدن بتوانند گل دوم را بزنند. در این لحظه مهری که به جای خالقی فر وارد زمین شده بود موقعیت تک به تک را به گوهری باخت تا فریادهای رضا مهاجری از کناره زمین به گوش برسد.