کارانکا: مطمئنم که انصاری فرد به زودی به ناتینگهام فارست می آید

کارانکا: مطمئنم که انصاری فرد به زودی به ناتینگهام فارست می آید

سایت رسمی فوتبالی- آیتور کارانکا دستیار سابق ژوزه مورینیو که در حال حاضر هدایت باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس را در دست دارد در صحبت هایی اعلام کرده که اگرچه لوئیس گرابان مهاجم فعلی تیمش است ولی اطمینان دارد که انتقال کریم انصاری فرد به تیمش، توان تهاجمی این تیم را افزایش خواهد داد.

لوئیس گرابان در دوبازی اخیر ناتینگهام فارست مقابل سوانسی و شفیلد ونزدی عملکرد خوبی را داشته و سرمربی این تیم، از عملکرد مهاجمش راضی است. اما مصدومیت هلال سودانی از ناحیه زانو و داریل مورفی باعث شده تا گرابان 30 ساله تنها مهاجم آماده  تیمش در این روزها باشد.

دراین میان آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام فارست اعلام کرده که به رغم خستگی های گرابان، فعلا او باید بارمسئولیت تهاجمی تیمش را به دوش بکشد وامیدوار است که روند درخشش گرابان دربازیهای آتی همچنان ادامه پیدا کند. کارانکا گفته:« لوئیس عملکرد خیلی خوبی دارد. بعد از بازی با سوانسی هم گفتم که از عملکردش واقعا راضی هستم. او می داند که بازیکن مهمی است ومطمئنم که تمام توانش را درتیم به کار می گیرد.»

کارانکار در بخش بعدی صحبتهایش از انتقال کریم انصاری فرد به تیمش صحبت کرد واعلام کرد که نمی داند که چه زمانی پروسه این انتقال قطعی و نهایی می شود؛ کارانکا گفت:« در مورد لغو قرارداد انصاری فرد با المپیاکوس چیزی نمی دانم و تمام تمرکزم را روی تمرینات و بازی های تیم قرار داده ام. ولی می دانم که سران باشگاه تمام تلاششان را دراین ماجرا به کار گرفته اند. هرچه زودتر کریم بتواند به تیم ما بیاید، بهتر می شود. من مطمئنم که او خواهد آمد؛ چون سران باشگاه خیلی خوب تلاششان را به کار گرفته اند.»

طبق اعلام کارانکا، سودانی دیگر مهاجم تیمش تا دوهفته دیگر از بند مصدومیت رها خواهد شد و داریل مورفی، یکی دیگر از نیروهای تهاجمی ناتینگهام فارست زودتر از او به تیم ملحق می شود. کارانکا گفت:« هلال هنوز آماده نیست ولی داریل شاید بتواند به تیم اضافه شود.»