واکنش مدیریت بایرن به ادعاهای بواتنگ

واکنش مدیریت بایرن به ادعاهای بواتنگ

به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود زمانی که موج انتقادها از او براه افتاد و خیلی‌ها بواتنگ را به عدم وفاداری به بایرن متهم کردند مسئولین باشگاه به هیچ وجه از او حمایت نکردن و پشت بازیکن‌شان نایستادند. بواتنگ در عین حال اتهام‌های بیشتری هم به اولی هوینس رئیس و رومنیگه نایب‌رئیس بایرن وارد کرده بود. 


اما کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس بایرن بعد از پیروزی 2-0 این تیم مقابل بنفیکا در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان در گفتگو با شبکه‌ی اسکای آلمان به اتهامات بواتنگ پاسخ داد هر چند پاسخهای رومنیگه لحنی دیپلماتیک داشت. رومنیگه گفت:" من در اصل با اینکه یکی از بازیکنان باشگاه بخواهد درباره‌ی اولی هوینس یا من نظر منفی‌ بدهد مشکلی ندارم. اگر او می‌خواهد با ما صحبت کند با کمال میل منتظرش هستیم. از این نظر هیچ مشکلی نیست". 


رومنیگه در ادامه باز هم به این موضوع بازگشته و می‌گوید درهای اتاق او به روی همه‌ی بازیکنان بایرن باز است و اگر بازیکنی بخواهد با او یا اولی هوینس درباره‌ی هر موضوعی صحبت کند آنها همیشه در نهایت احترام به حرفهایش گوش خواهند داد. رومنیگه درادامه گفت:" بواتنگ فوتبالیست نادری است. او می‌داند که برای ما بازیکن مهمی است و ما برای همین نگذاشتیم به پاریس برود. دو طرف در این باره خیلی جدی صحبت کردند و در آن زمان ما با هیچ مخالفتی روبرو نبودیم". 


اما صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن که مشخص است از اتهامات بواتنگ عصبانی شده در پاسخ به او لحنی کمتر دیپلماتیک دارد. حمیدزیچ در گفتگو با آبند زایتونگ درباره‌ی بواتنگ و انتقادهای جدیدش گفت:" ما فصل گذشته از جروم بواتنگ همانقدر حمایت کردیم که این فصل می‌کنیم. من هر روز با جروم صحبت می‌کنم و هیچ مشکلی بین ما نیست. ما قبل از هر چیز می‌خواهیم در این بازی ( بازی با بنفیکا در لیگ قهرمانان ) برنده شدیم و بعد از آن به همه‌ی مسائل می‌پردازیم. ما از جروم کاملاً راضی هستیم و درهای اتاق‌هایمان همیشه به روی او باز است. او هر چقدر که بخواهد ما همیشه آماده‌ایم که صحبت کنیم و به حرفهایش گوش بدهیم".