پیش بازی ماشین‎سازی - پارس جنوبی: بازگشت مهاجری به لیگ

پیش بازی ماشین‎سازی - پارس جنوبی: بازگشت مهاجری به لیگ

سایت رسمی فوتبالی – در اولین دیدار هفته هفتم تیم چهاردهم جدول یعنی ماشین سازی تبریز  از ساعت 18.45  از پارس جنوبی جم میزبانی می‌کند.

به گزارش فوتبالی کسب نتایج ضعیف باعث شد تا فیروز کریمی از ماشین سازی اخراج شود و رضا مهاجری که فصل را به عنوان مدیرفنی تراکتورسازی آغاز کرده بود، هدایت ماشین‌سازی را بر عهده بگیرد. مهاجری در اولین تجربه خود در این تیم موفق شد ماشین‌سازی را به مرحله بعدی جام حذفی برساند و برای شروع کار در لیگ برتر حریفی را برابر خود می بیند که سینوسی عمل کرده است. پارس جنوبی که در این فصل استقلال را شکست داده و تا دقایق آخر برابر سپاهان هم تیم پیروز میدان بود، در دیگر دیدارهای خود خیلی مقتدرانه عمل نکرده است و در حال حاضر با هشت امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. ضمن اینکه آنها در خانه حریفان هیچگاه به برد نرسیده اند.البته شاگردان تارتار هم با پیروزی در جام حذفی پا به این مسابقه می‌گذارند.

هر دو تیم از بازیکنان جوان و باتجربه برخوردارند و باید دید کدام تیم می تواند از موقعیت هایش استفاده بهتری ببرد.

چهره ویژه: آندرانیک تیموریان و محسن بنگر: دو سرخابی قدیمی که با توجه به سن و سالشان کمتر فرصت بازی بدست آورده اند. با این حال در هفته های اخیر گفته شده آندو و بنگر در تمرینات تیمهایشان حسابی سرحال بوده اند و فقط منتظرند تا مهاجری و تارتار اجازه بازی به آنها بدهند. آندو می تواند در میانه میدان کمک حال تیمش باشد و بنگر هم در خط دفاعی پارسی ها تبدیل به یک مهره مطمئن برای یاران تارتار شود.

رتبه ماشین سازی: با ۴ امتیاز در رده چهاردهم

رتبه پارس جنوبی جم: با ۸ امتیاز در رده هفتم