تنها یک تغییر درترکیب اصلی رئال در مقایسه با فینال کیف؛ کریس، تنها غایب اجباری

تنها یک تغییر درترکیب اصلی رئال در مقایسه با فینال کیف؛ کریس، تنها غایب اجباری

سایت رسمی فوتبالی- صد وشانزده روز بعد از قهرمانی رئال مادرید در رقابتهای فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، این تیم اولین بازی اش در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد.

116 روز پیش، رئال مادرید در فینال شهر کیف مقابل لیورپول به میدان رفت و با برد 1-3 مقابل حریف انگلیسی توانست برای سومین فصل متوالی قهرمان اروپا لقب بگیرد. 

چهارشنبه شب آنها اولین بازی شان درمرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقابل رم برگزار کردند تا بار دیگر برای کسب جام قهرمانی این تورنمنت معتبر بجنگند.

نکته جالب توجه در ترکیب اصلی رئال این بود که با وجود کنار رفتن زین الدین زیدان، فردی که رئال را در فینال کیف به قهرمانی رساند، و روی کار آمدن جولن لوپتگی به عنوان جانشین زیزو، تغییری را در ترکیب اصلی رئال مادرید درمقایسه با فینال کیف شاهد نبودیم؛ به جز یک تغییر اجباری که آن هم غیبت کریس رونالدویی بود که حالا پیراهن یوونتوس را به تن می کند و حضور گرث بیل در جمع 11 بازیکن اصلی تیم به جای کریس.

لوپتگی برای دیدار با رم، کیلور ناواس را در درون دروازه تیمش قرار داد و کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، ایسکو،بیل و بنزما را به زمین فرستاد. یعنی ده بازیکن از 11 بازیکنی که در فینال کیف در ترکیب اصلی رئال به میدان رفته بودند.

یازده بازیکن رئال در فینال کیف، بدین ترتیب بودند: کیلور ناواس، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، ایسکو،کریس رونالدو و بنزما

تنها تغییر ترکیب اصلی رئال در بازی 4شنبه شب، حضور بیل به جای کریس در ترکیب اصلی رئال بود؛ آن هم به این دلیل که کریس حالا دیگر در رختکن تیم مادریدی نیست و 350 کیلومتر دورتر در ورزشگاه مستایا شب تلخی را با پیراهن یوونتوس تجربه کرد.

بازگشت کیلورناواس به ترکیب اصلی رئال، آن هم بعد از یک ماه دور بودنش از ترکیب فیکس تیم مادریدی یکی از تصمیمات جالب توجه لوپتگی بود. آخرین باری که ناواس در ترکیب اصلی رئال به میدان رفته بود، در هفته دوم لالیگا و جدال رئال مادرید مقابل لگانس بود.