تمام کارتهای قرمز کارنامه کریس رونالدو! تلخ ترین اخراج در شروع اروپایی با یووه

تمام کارتهای قرمز کارنامه کریس رونالدو! تلخ ترین اخراج در شروع اروپایی با یووه

سایت رسمی فوتبالی- در دقیقه 29 دیدار دوتیم یوونتوس و والنسیا بود که داور مسابقه، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بینکونری را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

کریس در بدترین کابوسهایش هم نمی دید که در اولین بازی اروپایی اش با پیراهن یوونتوس از زمین مسابقه اخراج شود؛ به ویژه بعد از آنکه اخیرا بعد از هفته ها ناکامی توانست تا برای تیم جدیدش گلزنی کند وامیدوار بود تا کارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را نیز با درخشش آغاز کند. اما هنوز دقیقه 30 بازی نشده بود که او با دریافت کارت قرمز مستقیم مجبور به ترک زمین چمن مستایا شد. همه چیز درعرض چند ثانیه برای کریس عوض شد تا او برای یازدهمین بار کارت قرمز داوران را مقابل چشمانش ببیند؛ کارت قرمزی که یحتمل، تلخ ترین ودردناک ترین کارت قرمز کارنامه ورزشی اش بوده. در این گزارش قصد داریم تا نکات متفاوتی را از کارت های قرمزی که کریس در طول عمر ورزشی اش دریافت کرده، مورد بررسی قرار دهیم:

* کریس تا پیش از این 4 بار با پیراهن منچستریونایتد طعم اخراج از زمین را کشیده بود؛ 6 بار به عنوان بازیکن رئال کارت قرمز گرفته بود و خیلی زود با پیراهن یوونتوس، کارت قرمز داور را رودررویش دید. 

*این اولین بار در طول دوران حضور کریستیانو رونالدو در رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست که او از زمین مسابقه اخراج می شود. 

*این اخراج، در عین حال سریع ترین اخراج کارنامه ورزشی او نیز هست (دقیقه 29بازی).

*اخراج از ترکیب یوونتوس در بازی والنسیا – یوونتوس، به علاوه هفتمین بار درعمر ورزشی کریس بود که او با کارت قرمز مستقیم مجبور به ترک زمین مسابقه شد

*اولین کارت قرمزی که کریستیانو رونالدو در طول عمر فوتبالی اش دریافت کرد، به سال 2014 برمیگردد. در بازی منچستریونایتد مقابل استون ویلا که با برد 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید. 

* کریس بعد ازاخراج مقابل استون ویلا با پیراهن یونایتد، سه بار دیگر هم طعم اخراج در رقابت های لیگ برتر را چشید: کارت قرمز در دربی شهر منچستر و در مصاف با سیتی، یک کارت قرمز در بازی با پورتسموث و نهایت یک کارت قرمز دیگر در دربی دیگری در شهر منچستر و در مصافی دیگر با منچسترسیتی

*رونالدو در طول دوران حضورش در رئال مادرید، در بازیهای کهکشانی ها مقابل این حریفان از زمین اخراج شد: آلمریا، مالاگا، اتلتیکومادرید، کوردوبا و بارسلونا (درآخرین سوپرکاپ اسپانیا درسال 2017 با حضور کریس)

کارت قرمزی که کریس در بازی با والنسیا دریافت کرد، ممکن است با محرومیتی دو جلسه ای برای او همراه شود وبدین ترتیب او شاید شانس حضور در یکی از هیجان انگیزترین بازیهای کارنامه ورزشی اش را که بی صبرانه انتظارش را می کشید از دست بدهد: بازگشت  به اولدترافورد؛ خانه سابقش و جایی که به عنوان یک ستاره تراز اول به دنیای فوتبال معرفی شد.