گواردیولا و همسرش و تماشای باخت سیتی از سکوهای ورزشگاه اتحاد

گواردیولا و همسرش و تماشای باخت سیتی از سکوهای ورزشگاه اتحاد

سایت رسمی فوتبالی- منچسترسیتی در اولین بازی اش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا  در خانه، مقابل المپیک لیون تن به شکست داد. این باخت تلخ 2-1 در شرایطی رخ داد که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تیم از نشستن روی نیمکت مربیگری سیتی محروم بود و در نتیجه بازی را در کنار همسرش از جایگاه ویژه ورزشگاه اتحاد دنبال می کرد.

گلهای کرنت و فکر، کافی بود تا لیون شگفتی دور اول بازی های مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا  را رقم بزند و سه امتیاز حساس بازی با سیتی را در شهر منچستر مال خود کند. تک گل سیتی در این بازی را برناردو سیلوا در نیمه دوم به ثمر رساند که در نهایت بی فایده ماند.

بدین ترتیب سیتی کارش در رقابت های گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا را با یک باخت دردناک خانگی آغاز کرد. این در حالی است که آنها در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در پنج بازی ابتدایی شان در مرحله گروهی به پیروزی رسیدند و بعد از برد در بازی چهارم مرحله گروهی، صعود زودهنگامشان به دور بعد را قطعی کردند و برد پنجم گروهی شان، به منزله تثبیت صدرنشینی شان در آن گروه بود. اما این فصل اوضاع به نحو دیگری برایشان آغاز شد و اولین بازی گروهی، با یک باخت خانگی دردناک مقابل لیون، آن هم در غیاب پپ روی نیمکت مربیگری سیتی همراه بود. 

شادی بازیکنان لیون در ورزشگاه اتحاد

در دقایق پایانی این مسابقه آگوئرو و محرز تلاش زیادی کردند تا با گلزنی، بازی را به تساوی بکشانند ولی دیواره دفاعی سرسخت لیون، به آنها راه نفوذ نمی داد والبته لوپس دروازه بان لیون هم در طول 90 دقیقه بازی نمایشی خیره کننده داشت.

این سومین باخت متوالی سیتی در بازیهای خانگی اش در لیگ قهرمانان اروپا بعد از باخت 1-2 مقابل بازل وشکست 2-1 مقابل لیورپول در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.