سبقت کاپیتان رئال از اسکولز؛ راموس پرکارت زردترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان

سبقت کاپیتان رئال از اسکولز؛ راموس پرکارت زردترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان


سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادرید در جریان دیدار تیمش مقابل رم در دور اول بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از داور کارت زردی را دریافت کرد که همین کارت زرد رکورد جالب توجهی را به نام او ثبت کرد.

دقیقه 23 بازی بود که داور به سرخیو راموس کارت زردی را نشان داد. این سی وهفتمین کارت زرد سرخیو راموس در طول دوران حضورش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود. تا پیش از این، او از نظر تعداد کارتهای زرد در لیگ قهرمانان اروپا با پل اسکولز اسطوره فوتبال انگلیسی وباشگاه منچستریونایتد، در عدد 36 برابر بود.

اما با کارت زردی که داور بازی رئال مادرید- رم به راموس نشان داد، راموس حالا به تنهایی بازیکنی است که بیشترین کارتهای زرد را در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده و دراین زمینه یکه تاز شد!

راموس همچنین رکورد تعداد کارت های زرد دریافتی در یک فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را نیز به نام خودش دارد. در فصل 11-2010 و همچنین فصل 3-2012 لیگ قهرمانان اروپا، او در طول یک فصل 5 بار از داوران کارت زرد دریافت کرده بود. اما رکورد اسکولز در این زمینه، دریافت حداکثر 4 کارت زرد در طول یک فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست.


کاپیتان رئال همچنین سه بار تجربه اخراج شدن از جریان بازیهای لیگ قهرمانان اروپا را دارد ولی اسکولز 2 بار در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، از داوران کارت قرمز گرفته. اسکولز مجموعا 128 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده و سرخیو راموس تا به امروز در 115 بازی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته وهنوز زمان کافی دارد تا بتواند تعداد کارتهای زرد و قرمزش دراین تورنمنت را افزایش دهد.

با رکورد جدیدی که به نام راموس ثبت شد، حالا او با افتخار عنوان پرکارت زرد ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به عناوین قبلی اش، یعنی بازیکنی با بیشترین کارت زرد دریافتی در تاریخ لالیگا، بازیکنی با بیشترین کارت زرد در تاریخ تیم ملی اسپانیا و پرکارت زرد ترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید اضافه خواهد کرد.